- Katılım
- 17 Haz 2012
- Mesajlar
- 3,797
Epey titreyecek ?Tek silindir, 29Nm tork ve 35 beygir olacakmış:
Türkçe Kaynak: http://www.motojektif.com/blog/motojektif/4184/Gule-gule-Honda-Cbr250,-Hosgeldin-Honda-Cbr-300
Epey titreyecek ?Tek silindir, 29Nm tork ve 35 beygir olacakmış:
Türkçe Kaynak: http://www.motojektif.com/blog/motojektif/4184/Gule-gule-Honda-Cbr250,-Hosgeldin-Honda-Cbr-300
Epey titreyecek ?
Fazla yarış duruşu var bence. Honda CBR 250' yi ülkemizde yıllardır deli gibi satabiliyorsa, bunu racing sevmemesine rağmen alternatifsiz kalan standart kullanım amaçlayan 250cc arayışındaki alıcılarına borçlu.
Bu motosiklet standart kullanıma ne kadar uygun olur bilemem fakat tasarımı hiç uygun değil şimdiden söyleyeyim
Bukadar keskin hatlara giderek, Commuter, SP Touring, Touring hatta ve hatta Naked seven birçok 250cc kulanıcısını kaybedecek, sadece racing kullanıcıları ile baş başa kalacak, yeterli satış ve tutundurma geridönüşü olmazsa da silinip gidecek
He durum sadece bizde böyle tabi, dünya zaten alternatiflerle dolu olduğu için Honda CBR severler aksine artacaktır
Şık mı? Şık, Sevecen mi? Değil :mrgreen: Oysa ki CBR 250' yi klasik motosiklet kullanıcıları bile beğeniyor, o hatları bu kadar makkajlamamalıydı bence
Hala 250cc' ye alternatif modellerin ülkemize gelmeyeceğini varsayarsak bizde bu durum en çok Inazuma'nın işine yarayacak, ahanda buraya yazdım![]()
Yaklaşık bir ay önce Honda Türkiye bayi toplantısında açıkladı. (Bu arada belirteyim, Honda bayisi falan değilim. Sadece Honda kullanıcısı ve yaşadığım şehirde bayiye yakın biriyim.)Nerden biliyorsun? Kaynak nedir??:cyclopsan
Bazı modellerde 50 cc. büyüme var. Sanırım CB 650 F, 600 Hornet'in yeni modeli gibi bişii.:wiinkk:CB 650 F nedir :silent:
NC 750 SA iimiş :cherry:
CB 500 X Krall :thumleft:
VFR lerin X olmayanlarından bi haber yok sanırsam :/
Bayi toplantısında fiyatlar hakkında dağıtılan kagıtlardan düşüren falan olmadı mı hiç :mrgreen::cherry:
Satar bence 300 cc baya fark eder derim 125 ile 250 arasında fazla bi fark yok madem 125 lik yetmiyor 300 altarnatif olabilir .180 190 gorse yeter kaliteyi zaten biliyoruz
Titreyecek bir cbr ın yok diye lütfen kıskanmayalım Oğuz abicimSenin motor gibi titreyecek berkut :queen:
CB 650 F nasıl bişey acaba :silent:
NC 750 SA / XA iimiş :cherry:
CB 500 X Krall :thumleft:
VFR lerin X olmayanlarından bi haber yok sanırsam :/
Bayi toplantısında fiyatlar hakkında dağıtılan kagıtlardan düşüren falan olmadı mı hiç :mrgreen::cherry:
Yaklaşık bir ay önce Honda Türkiye bayi toplantısında açıkladı. (Bu arada belirteyim, Honda bayisi falan değilim. Sadece Honda kullanıcısı ve yaşadığım şehirde bayiye yakın biriyim.)
2014 yılında gelecek modeller (küçükler hariç) şöyle.
GL1800 A (Com.) Gold wing
GL 1800 B Bagger
GL 1800 C Valkyrie
CTX 1300
CBR 1000 RR Fireblade
CBR 600 RR
CBR 500 R
CBR 250 R
CBR 650 F
CB 650 F
CB 500 F
NC 750 SA
VFR 1200 X Crosstourer
VFR 800 X Crossrunner
NC 750 XA
CB 500 X
CRF 250 L
NC 750 D İntegra
Forza 300
CBF 1000
Küçüklerde PCX 125 yerine PCX 150 gelecek.
Peki hocam 500 serisi fiyat aralığı hakkında bilgi varmıYaklaşık bir ay önce Honda Türkiye bayi toplantısında açıkladı. (Bu arada belirteyim, Honda bayisi falan değilim. Sadece Honda kullanıcısı ve yaşadığım şehirde bayiye yakın biriyim.)
2014 yılında gelecek modeller (küçükler hariç) şöyle.
GL1800 A (Com.) Gold wing
GL 1800 B Bagger
GL 1800 C Valkyrie
CTX 1300
CBR 1000 RR Fireblade
CBR 600 RR
CBR 500 R
CBR 250 R
CBR 650 F
CB 650 F
CB 500 F
NC 750 SA
VFR 1200 X Crosstourer
VFR 800 X Crossrunner
NC 750 XA
CB 500 X
CRF 250 L
NC 750 D İntegra
Forza 300
CBF 1000
Küçüklerde PCX 125 yerine PCX 150 gelecek.
Peki hocam 500 serisi fiyat aralığı hakkında bilgi varmı![]()
R6'ya kardeş mi geliyor???:cherry:
az yakan birşey alıp kendimi yollara vurasım geliyor bazen![]()
O zaman bye bye r6-hoşgeldin 500r; diyorsun dostum---
Bende cb500x düşünüyorum 600f'imin yanında(uzun yol için)....
Hayırlısı bakalım...
Not: Anes motor cb500f için 16-16,5,,,cb500x ve cbr 500r için 17,5-18 civarı diyor. Bakalım-bekleyelim-görelim....
O zaman bye bye r6-hoşgeldin 500r; diyorsun dostum---
Bende cb500x düşünüyorum 600f'imin yanında(uzun yol için)....
Hayırlısı bakalım...
Not: Anes motor cb500f için 16-16,5,,,cb500x ve cbr 500r için 17,5-18 civarı diyor. Bakalım-bekleyelim-görelim....
500'lük Seri'nin tamamı abs'li....18 edermi bilmiyorum, en azından absli olmalı o vakit.
Abs yine getirmezler, boş motora dünyanın parasını isterlerse bi anlamı kalmıyor![]()