- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 687
- Konu Yazar
- #1
1936'da yaşamış olsaydık yeni olacaktı yani!
PcKopatGhostRider' Alıntı:tabi banada... :queen:
Makine' Alıntı:Harley reklamı. Üstat o sırada honda inceliyordu sanırım bilinç altından yazmış. Bildiğimiz Har Har Harley bu :mrgreen:
tkalfaoglu' Alıntı:Oops pardon.. Harley i honda sanmışım..:salut:
Mili' Alıntı:honda şey pardon harley reklamıda pek güzelmiş :cat:
PcKopatGhostRider' Alıntı:zuhhhahah... hocam deiştirin bari o resmi.. herkese malzeme oldu.. :queen: