- Katılım
- 7 Haz 2008
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.Ben yıllardır araba hastasıydım ama kanıma motor girdi bi kere.Ama bu konuda pek bi bilgi sahibi değilim yardımlarınıza ihtiyacım var.
Mersin de ve Adana da yaşıyorum 2008 model arabam da var ama bugünlerde Supersport yani racing tipi motorlar çok dikkatimi çekiyor.Bütçem max. 7000 YTL.İnternette baya bi araştırma yaptım fakat araştırdıkça kafam daha çok karıştı
Çok önceleri de olsa motor tecrübem var,çok kullandım vitesli motor.Eskiden Mzler vardı Jawa lar vardı onları çok kullandım kullanmakta zorluk yaşayacağımı düşünmüyorum şahsen.Hız benim için ilk şart değil benim için görünüş ve de ses çok önemli.98- modelli 600'lük makineleri mi tercih etmeliyim sizce yoksa 2006+ modelli daha küçük hacimli racing tipi makinelerimi seçmeliyim.Aslında 600 lüklerden korkuyorum;çok masraf çıkarır,büyük ihtimalle kazalıdır bide en azından 10 yaşında makineler.(olursa tercihi ninjalardan yana kullanırım.)Bir de hyosung gt 250r ve de derbi gpr 125 dikkatimi çekiyor.Ama bunlardan da istediğim sesi alamam diye korkuyorum.Performans egzoz takıp istediğim o vvuuunnnn sesini alabilirmiyim sizce
Yakıtta önemli tabii.Bilemiyorum tabi ama herkes kısa süre de sıkılırsın diyor satmaya kalksam hangisini daha kolay ve az zararla satarım?(Belkide çok sarar beni daha büyüğünü alırım).Bir de çalınmasından çok korkuyorum bu mtorlara kasko yaptırabilir miyim?Ya da ben bu sevdaya hiç bulaşmıyımmı
)
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
Mersin de ve Adana da yaşıyorum 2008 model arabam da var ama bugünlerde Supersport yani racing tipi motorlar çok dikkatimi çekiyor.Bütçem max. 7000 YTL.İnternette baya bi araştırma yaptım fakat araştırdıkça kafam daha çok karıştı
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.