Yeni düştüm,yardim:)

Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar.Ben yıllardır araba hastasıydım ama kanıma motor girdi bi kere.Ama bu konuda pek bi bilgi sahibi değilim yardımlarınıza ihtiyacım var.
Mersin de ve Adana da yaşıyorum 2008 model arabam da var ama bugünlerde Supersport yani racing tipi motorlar çok dikkatimi çekiyor.Bütçem max. 7000 YTL.İnternette baya bi araştırma yaptım fakat araştırdıkça kafam daha çok karıştı:)Çok önceleri de olsa motor tecrübem var,çok kullandım vitesli motor.Eskiden Mzler vardı Jawa lar vardı onları çok kullandım kullanmakta zorluk yaşayacağımı düşünmüyorum şahsen.Hız benim için ilk şart değil benim için görünüş ve de ses çok önemli.98- modelli 600'lük makineleri mi tercih etmeliyim sizce yoksa 2006+ modelli daha küçük hacimli racing tipi makinelerimi seçmeliyim.Aslında 600 lüklerden korkuyorum;çok masraf çıkarır,büyük ihtimalle kazalıdır bide en azından 10 yaşında makineler.(olursa tercihi ninjalardan yana kullanırım.)Bir de hyosung gt 250r ve de derbi gpr 125 dikkatimi çekiyor.Ama bunlardan da istediğim sesi alamam diye korkuyorum.Performans egzoz takıp istediğim o vvuuunnnn sesini alabilirmiyim sizce:)Yakıtta önemli tabii.Bilemiyorum tabi ama herkes kısa süre de sıkılırsın diyor satmaya kalksam hangisini daha kolay ve az zararla satarım?(Belkide çok sarar beni daha büyüğünü alırım).Bir de çalınmasından çok korkuyorum bu mtorlara kasko yaptırabilir miyim?Ya da ben bu sevdaya hiç bulaşmıyımmı:))
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
merhaba kardeş inşallah aradığın istediğin motoru alırsın bendede araba vardı ama şimdi motorum var arabadan daha çok zevk alıyorum motorun zevki başka ben sana honda cbr derim harıka görünümlü ister 125 ister 600lük al sağlam marka derim benimde çok hoşuma gidiyo bibak resimlerine düşün derim bende almadan önce çalınmasından korkuyodum dua etmekten başka şansımız yok 2kilitle kitliyorum bide direksiyon kilidi var gerisi Allah'a kalmış
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
8
ya honda cbr 125 çok sıska gözüküyo gözüme.Biraz daha heybetli bişe istiyorum:)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
eğer istediğin ses tahmin ettiğim ses ise en iyi o sesi 4 silindirli motordan alırsın.süper sport değilde Naked düşünürsen eğer Suzuki GSR600 olabilir. Eğer süpersport olsun diyorsanda CBR 600F olabilir. Eğer alırsan dikkatli kullanmanlazım. Bu tip motorlar hata yapmanı kaldıramaya bilir. Ayrıca seside gaza getirme imkanı var. Çift silindir V-motor değilde, Çift silindir Sıralı (paralel, yan yana) motor alırsan onlarında sesi yüksek devirlerde gayet güzel çıkıyor.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
mrb öncelikler hoş geldin arkadaşım..bence direk 600 lük alma ne olur ne olmaz allah korusun...hyosung gt 250 r tawsiye ederim racinge başlamak için iyi bir seçim olur.bende hyoyla başliyacağım bayadırda araştırıyorum güzel motor.güzel bi egsozda yaptırsan isteğin sesi alırsın sanırım
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bence de en ideali GTR 250 R :) Hem görünüş hem performans yeter sana :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
oncelıkle hos geldın bence senın ıcın yakıt ve gorsellık onemlıyse hyo 250r al yakıtıda uygun kasasıda senı tatmın eder hem fıyatı uygun hemde bınımı guzel 2, el uygun bulursun
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tanışma açıklamanı okudumHemşehrim.:cyclopsan.Bende Adanalıyım..:)
Adanalılar Hayatı doludolu yaşamayı severler..biraz delidolu olurlar haklısın..

Ama sen zırdeli :pgeldin bana hemşerim..(kötü anlamda anlama):cherry:
Sende @LTF06 gibisin.:p Nerdeyse ilk motosi[X].[/X]kletin Hayabusa olsun
diyeceksin valla..:cherry:


Yeni düştüm,yardım:)
Etmiycem valla..:bounce:
Hele biraz acısını içinde hisset.Oku forumumuzu, bilgilen, pişmelisin kanımca.
Kanımca derken kanına girmek için erken diyorum..:)

Heee.
Buarada Hoşgelmişsin Hemşom..Unutmadan..:wiinkk:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
başlangıç için 600 ve üstü hacimler sakat , bu yüzden önerilebilecek en iyi makina hyo gt 250R'dır
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hyosung GT250R'ın sıfır liste fiyatı 8250 YTL. 250 cc yağ soğutmalı çift silindirli 29HP'lik motora sahip.

Başka bir seçenek Yamaha YZF-R125 olabilir, görüntüsü Hyosung'dan çok daha güzel ama gücü 15hp. Liste fiyatı 4500 Euro.

En iyi seçenek ise Kawasaki Ninja 250R. Yaklaşık 30hp'lik motoru var, tasarımı çok güzel, ancak fiyatı 5500 Euro.

Ninja 250R ve YZF-R125 Türkiye'ye bu yıl gelmeye başladılar, bu sebeple ikinci ellerini bulman pek kolay olmayacaktır. Hyosung'un temiz 2. ellerini 6000-7500 lira arasına bulabilirsin.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
aprilia rs125 in ikinci ellerini düşün derim hyo250den kalıp olarak biraz ufak olabilir ama bence aprilia rs125 derim çünkü 2zamanlı hastasıyım:queen::queen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
ben "motosiklet" sevdalılarıyla "kalın arka teker ve gürültülü egzos" sevdalılarının aynı kategoride yer almasın kampanyası başlatmak istiyorum....
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
Hoş geldin hersey böyle platonik aşkla başlıyor. Ama sonra bir daha kurtulamıyorsun bu virüsden:p
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
8
ben "motosiklet" sevdalılarıyla "kalın arka teker ve gürültülü egzos" sevdalılarının aynı kategoride yer almasın kampanyası başlatmak istiyorum....

arkadaşım ben motorsiklet sevdalısı olduğumu iddia etmedim.Yeni başladım diye mobiletle mi başlayalım.Ben de araba sevdalısıyım.Sen araba alsan hoşuna gideni mi alırsın yoksa gidip Dacia logan mı alırsın.Benim hoşuma ses çıkaran motorlar gidiyor.Konuyu çarpıtmayalım lütfen.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
arkadaşım ben motorsiklet sevdalısı olduğumu iddia etmedim.Yeni başladım diye mobiletle mi başlayalım.Ben de araba sevdalısıyım.Sen araba alsan hoşuna gideni mi alırsın yoksa gidip Dacia logan mı alırsın.Benim hoşuma ses çıkaran motorlar gidiyor.Konuyu çarpıtmayalım lütfen.

Merhabaynnnn..:p

Hemşerim kızma hemen beyaw...:mrgreen:

Burda yenisin kendini yabancı hissetme diye yaptığımız bir sohbetti..
Uuuuuğğğğ...Benim ilk geldiğim sıralarda
yediğim lafları anlatsam:) sen hiç foruma değil internete girmezsin valla...:)
Hade:wiinkk: neşe katsayını artır.:p.Katıl aramıza..Pardon TAKIL Bize..:wiinkk:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ben "motosiklet" sevdalılarıyla "kalın arka teker ve gürültülü egzos" sevdalılarının aynı kategoride yer almasın kampanyası başlatmak istiyorum....

SEBEEEPPP ??? artı 25 karakterinden hemde

Merhaba arkadaşlar.Ben yıllardır araba hastasıydım ama kanıma motor girdi bi kere.Ama bu konuda pek bi bilgi sahibi değilim yardımlarınıza ihtiyacım var.
Mersin de ve Adana da yaşıyorum 2008 model arabam da var ama bugünlerde Supersport yani racing tipi motorlar çok dikkatimi çekiyor.Bütçem max. 7000 YTL.İnternette baya bi araştırma yaptım fakat araştırdıkça kafam daha çok karıştı:)Çok önceleri de olsa motor tecrübem var,çok kullandım vitesli motor.Eskiden Mzler vardı Jawa lar vardı onları çok kullandım kullanmakta zorluk yaşayacağımı düşünmüyorum şahsen.Hız benim için ilk şart değil benim için görünüş ve de ses çok önemli.98- modelli 600'lük makineleri mi tercih etmeliyim sizce yoksa 2006+ modelli daha küçük hacimli racing tipi makinelerimi seçmeliyim.Aslında 600 lüklerden korkuyorum;çok masraf çıkarır,büyük ihtimalle kazalıdır bide en azından 10 yaşında makineler.(olursa tercihi ninjalardan yana kullanırım.)Bir de hyosung gt 250r ve de derbi gpr 125 dikkatimi çekiyor.Ama bunlardan da istediğim sesi alamam diye korkuyorum.Performans egzoz takıp istediğim o vvuuunnnn sesini alabilirmiyim sizce:)Yakıtta önemli tabii.Bilemiyorum tabi ama herkes kısa süre de sıkılırsın diyor satmaya kalksam hangisini daha kolay ve az zararla satarım?(Belkide çok sarar beni daha büyüğünü alırım).Bir de çalınmasından çok korkuyorum bu mtorlara kasko yaptırabilir miyim?Ya da ben bu sevdaya hiç bulaşmıyımmı:))
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.


hoşgeldin valla işin zor arkadaşım allah kolaylıklar versin
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
8
Merhabaynnnn..:p

Hemşerim kızma hemen beyaw...:mrgreen:
:):)yok be hemşom kızmadım mizcamızda var bizim buranın havasından mı suyundan mı bilemicem:)
Belki arkadaş ta hakılıdır kendi çapında.Teşekkür ederim arkadaşlar yine de..

SEBEEEPPP ??? artı 25 karakterinden hemde




hoşgeldin valla işin zor arkadaşım allah kolaylıklar versin

Sana da teşşekkür ederim arkadaşım,girdik bi işin altına hayırlısı bakalım.İnşallah gazetelerin 3. sayfasında haber olmam bi gün,motosikletiyle boş yolda göle veya denize uçtu diye:)

http://www.sahibinden.com/motobike_...l_cbr-_600-_fWQQaXQQ9395612WQQpXQQdisplayitem

Arkadaşlar bu linkteki motor nasıl sizce bana göre?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
:):)yok be hemşom kızmadım mizcamızda var bizim buranın havasından mı suyundan mı bilemicem:)
Belki arkadaş ta hakılıdır kendi çapında.Teşekkür ederim arkadaşlar yine de..
Adanalıg Allah'ın adamıyıg...Yani...

Bak sen bizim sitede bidolu Adanalı hemşerilerimiz var onlarla hemen kaynaşırsın..:wiinkk:

Adana MT'ye mesaj yaz...:cat:

O makinayı geç..Bitik kanımca..:)

Sen ilk önce Yamaha YBR125lik bak bence..:cat:
Gel seni Yamahacı yapalım da nefes almanın tadına var..:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Adanalıg Allah'ın adamıyıg...Yani...

Bak sen bizim sitede bidolu Adanalı hemşerilerimiz var onlarla hemen kaynaşırsın..:wiinkk:

Adana MT'ye mesaj yaz...:cat:

O makinayı geç..Bitik kanımca..:)

Sen ilk önce Yamaha YBR125lik bak bence..:cat:
Gel seni Yamahacı yapalım da nefes almanın tadına var..:p


vayyy sitede torpak ayağı heee :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

yamaha olayına hemfikirim ama :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst