Yeni Çinli Amortisör Sistemi ve Model

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gibi,

ama daha önce de görmüştüm, çinliler çalmış olabilir.


150 lik makine miz 20 HP diyor yuh
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sadece "güzel" mi ?? :)

Motoru bir yana bırakalım, adamlar devrim yapmak üzereler belkide...

Şunları yazmış birisi

"After testing of this bike, the feeling is incredible.
I have more than 40 years motorcycle riding experience, I have ridden almost all motorcycle major brands of this world and when I rode this bike, I got totally different feeling.

1) When you are cornering, you don't feel the front separated from the back, you feel 1 piece.

2) When you are cornering and braking at the same time, there is no reaction from the bike.



3) The front brake is a floating disk over sized and when you block the front wheel, the bike continue going straight and don't fall down as a bike with front fork.
I believe this bike can be a very good racer.

4) The engine take 13.000 RPM. Definitively this is not a chinese engine.
"
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
türkiş piliiz.

şaka gibi söylemiş; "40 yıllı motorcuyum, böyle şey görmedim" diye söylediğini düşündüm bi an :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
çinlilerin kafası çalışmaya başlamış galiba. :sunny: çinli beğenmeyenlere gelsin :)
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Sadece "güzel" mi ?? :)

Motoru bir yana bırakalım, adamlar devrim yapmak üzereler belkide...

Şunları yazmış birisi

"After testing of this bike, the feeling is incredible.
I have more than 40 years motorcycle riding experience, I have ridden almost all motorcycle major brands of this world and when I rode this bike, I got totally different feeling.

1) When you are cornering, you don't feel the front separated from the back, you feel 1 piece.

2) When you are cornering and braking at the same time, there is no reaction from the bike.



3) The front brake is a floating disk over sized and when you block the front wheel, the bike continue going straight and don't fall down as a bike with front fork.
I believe this bike can be a very good racer.

4) The engine take 13.000 RPM. Definitively this is not a chinese engine.
"

İzledikte hocam bir şey anlamadık ki?
Biri hayırına tercüme etse güzel olurdu.
150 lik 20.4 hp gerçekten çok iyi :cat:

---------- Post added at 19:30 ---------- Previous post was at 19:24 ----------

çinlilerin kafası çalışmaya başlamış galiba. :sunny: çinli beğenmeyenlere gelsin :)

Her ürününü beğenmiyoruz doğru ama kafaları çalışmıyor diyemeyiz.
Bizim milletinde kafası onlarınki kadar çalışsa, adamlar 3 5 kuruşluk şey için bile ne kadar düşünüp ne özellikler koyuyorlar, ve adamlar en ucuzundan en kalitelisine kadar her şey üretiyorlar, gelecekleri çok parlak, kalite üreten Almanlar, İtalyanlar ve Japonlar birden gelmediler bu seviyelere.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969

motorumun biri orjinal japon, biri brezilya, biri has çin malı. Ne yani beğenmiyorum değil ama çin mallarından şu anda iyi olan modeller çok az. Şu gerçeği görmemezliktende gelemem. Çinliler artık eskisi kadar adi üretmiyolar. Her geçen gün kaliteyi arttırıyolar. Ama gene 200 cc 13 hp lik çinli almam. Bak yukarda 150 cc 20 hp motor üretmişler. :cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Direksiyon kumandasının rot koluyla yapılmasını gözüm tutmadı, sonuçta 2 teker üzerindeyiz. Prototip üretimler bunlar fazla heyecanlanmamak lazım. Gidonun dönme açısı da çok az gibi manevralarda sıkıntı olur. Ön teker göbeğini de boş bırakmışlar kenardan tutuyolar sadece, bana garip geldi.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Adamların bizim gibi çenelerini değil de kafalarını çalıştırdıklarının güzel bir kanıtı. Umarım yaygınlaşır.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
bana yeni BMW r1200GS'lerdeki suspansiyon sitemini çağrıştırdı.

 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorumun biri orjinal japon, biri brezilya, biri has çin malı. Ne yani beğenmiyorum değil ama çin mallarından şu anda iyi olan modeller çok az. Şu gerçeği görmemezliktende gelemem. Çinliler artık eskisi kadar adi üretmiyolar. Her geçen gün kaliteyi arttırıyolar. Ama gene 200 cc 13 hp lik çinli almam. Bak yukarda 150 cc 20 hp motor üretmişler. :cat:

yok yaa ne 13 ü üç üç sadece üç
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Atatürk 10 sene daha yaşasa belki onu da yapardık, natoya girdikten sonra memleketin içine ettiler :farao:

Biz hep birilerinden beklediğimiz için zaten ileri gidemiyoruz, yönetilmeye alışmısız bir kere, bu düşünce tarzını değiştirmedikten, çalışmayı öğrenmedikten sonra bir yere gidemeyiz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adam olana 1 hp de yeter. Ama benim gibi adama yetmez. Bana hep en iyisi gıder makseli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst