- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.kısaca kendimden bahsedeyim.uzun yıllar şehirlerarası otobusum ile çalıştım.son 4 yıldır emeliyim bu arada yaşım 58. yeni CF MOTO 150NK aldım.henüz teslim almadım ama bedelini ödedim seçerken uzun oldu ama mantıklı ve isabetli karar verdiğimi düşünüyorum.fırsat buldukça sukuter kullanıyordum,[8yıl]geçen yıl sattım.benim sorum şu boyum 1.66cm,bacakboyu 84cm acaba sorunsuz,rahat kullanabilirmiyim ... bu motorun sele boyu[yerden yüksekliği]ne kadardır.ilginize şimdiden teşekkür ederim.