Yeni cam aldım(cebren ve hile ile) bi de jantımda yaratık var!!!

Kask takmama alışkanlığı nereden kaynaklanır???


  • Kullanılan toplam oy
    32
  • Anket kapatılmış .
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
phaaaaaaaaaaaaa
buzel olmuş cam mam motoru bi yıka yakında örümcekler ağ bağlıcak
bide temiz halini yolla
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
phaaaaaaaaaaaaa
buzel olmuş cam mam motoru bi yıka yakında örümcekler ağ bağlıcak
bide temiz halini yolla

o kadar da titrek çektim kiri belli olmasın diye ama ne göz arkadaş sizde de kaçmıyor bişiy.:mrgreen::mrgreen:

2 gün önce yıkadım motoru,şimdi yağmur yağdı,motor tepesinde yağmura da yakalandım hazırlıksız.ıslandım pis bir şekilde.KAder kısmet talih kem küm hesabı...

o değilde böyle giderse deponun üzerinde organik tarım yapmaya başlıcam:bounce::bounce: ürünleri satıp depoyu doldururum:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Kardeş yemin ediyorum tek kelime ile süper olmuş. Benimde göğsümde bronsit var 1 hafta oldu motoru alalı bende öle bi ön siperlik arıyorum. hatta ondan biraz dahada yüksek olabilir. he bide siyah korumalık çok süper olmuş harbi taktir ettim seni sevkli adammısın neyse iyigünler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst