Kardeş yemin ediyorum tek kelime ile süper olmuş. Benimde göğsümde bronsit var 1 hafta oldu motoru alalı bende öle bi ön siperlik arıyorum. hatta ondan biraz dahada yüksek olabilir. he bide siyah korumalık çok süper olmuş harbi taktir ettim seni sevkli adammısın neyse iyigünler.