Değerli ELINT,
Ben bu işe başlayalı yaklaşık 2,5 ay oldu. Daha öncesinde gram sürüş mürüş bilmiyordum. Ama bildiğim tek şey, içimden geçirdiğim ve teknik özellikleri anlatırken senin "saniyede 191 defa dönen" kelimesi ile somuta indirgediğin GÜÇ oldu.
şu an geceleri trafiğe çıkıyorum. (işten artakalan vaktim de caddelerde kimse yokken) bildiğim şey şu: motosiklet gerçekten çok zevkli bir şey. Fakat bu zevki kontrol etmek ondan daha önemli. her zaman aklıma gelen şu oluyor, birilerine hava atmaya kalkma maksadıyla bunu süren birisi, yere düşüpte çenesi parçalandığında, ağzından diş kırıntılarını tükürmeye başladığında, ya da adrenalinden dolayı yalnızca şekil deformasyonunu görebileceği, acısını sonradan hissedeceği kırıklarına baktığında ne düşünecek? kim alkışlayacak onu? cesaret madalyası mı takacaklar? ee, 130 la 1 vitesin sonuna çıktı, birileri baktı, gıpta etti, ee daha sonra?
bilemiyorum, sanırım motoru kullanmak amacıyla ilgili bu.