Yeni Başlıyorum Keeway mi yoksa RR mi?

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Arkadaşlar öncelikle herkese selam. Umarım bende Temmuz ayında aranıza katılmış olcam. Ancak İlk motorum olcak. Sıfır almayı düşünüyorum ve sizin tecrübenizden faydalanmak istiyorum. Özellikle kullanıcı yorumlarının kafamı daha netleştireceğini düşünüyorum. Belirttiğim gibi ilk motorum olcak ve deneyimim tecrübem yok. Paramın çöpe gitmesini ve motordan soğumayı istemiyorum. Sizce RR mi yoksa Keeway mi yeni başlayan biri için daha uygun olur? :pr: Lütfen yardımcı olun bana :silent:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Bi ara bende bu iki motor arasında kaldım keeway v motor olduğu için bana hoş gözüktü regalde su soğutmalı ama ben genede keeway derim paranda çöpe gitmez merak etme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst