- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle herkese selam. Umarım bende Temmuz ayında aranıza katılmış olcam. Ancak İlk motorum olcak. Sıfır almayı düşünüyorum ve sizin tecrübenizden faydalanmak istiyorum. Özellikle kullanıcı yorumlarının kafamı daha netleştireceğini düşünüyorum. Belirttiğim gibi ilk motorum olcak ve deneyimim tecrübem yok. Paramın çöpe gitmesini ve motordan soğumayı istemiyorum. Sizce RR mi yoksa Keeway mi yeni başlayan biri için daha uygun olur?
r: Lütfen yardımcı olun bana :silent: