yeni başlayacağım fikir ve önerilerinizi bekliyorum

Katılım
5 Ağu 2009
Mesajlar
8
boy 174 cm
kilo 76
chopper yada cruiser
13000 TL ye kadar

aklımda olan modeller
yamaha dragstar
honda shadow
suzuki vl 800
kawasaki en 500 -- vn 800

motosikleti aldıktan sonra izmirde güvenli sürüş eğitimide alacağım
uzun yolda sürüş yapabileceğim bir motosiklet istiyorum istememin nedeni ise hayatımda değişiklikler yapmak şimdiden görüşleriniz ve fikirleriniz için teşekkür ederim saygılar
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Tsubasa dusunsene daha ilk defa kullanicak ve choopera binio

-bohn bohn babababa (bi tur atayim geleyim) cikiyo yola ciktiiiim gidiyorum aha gittim şaldrr :)

bu isin espirisi ama ilk defa kullancaksan bi scooteri ogren motor trafikte nedir gor(tabi ben driftle basladim zorluklari olsada :) )

Honda shadow iyidir
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
benim başımdan gecen başlangıc 600 rr muhabetini bilmeyen yoktur...
benim cahilliğime geldi o zaman bir de ergenlik ateşi ehliyet yeniydi :D
2004 te pejodan başlayıp
2006 da 600rr binince ben pilottum :D
sonra ölümden döndüm arai sayesinde
zaten bu 1000 LİK FAZLA 500 LÜK 600 LÜKLE BAŞLAYIN MASALINI UYDURANI BEN BULUNCA ALTIN ELBİSELİ ADAMDAN ÖNCE BEN DALACAM
ADAM 100 km motora biniyor
evet tecrübe sahibiyim ben diyor :D
unutmayın 10000 km devirmeden bi anda 125 cc den üstüne cıkmayın
kasım14 arkadaşım yoksa tecrüben ucuz bir motorla başla
hondanın egitimini aldım ben şunu yaptım diyip 600 lükle başlamayın
çünkü trafikteki magandalar, hondanın egitiminde olmayacak
seni saglamayacak, seni sıkıştırmayacak
yada motorla kıcının dibine girip seni korkutmayacak..
o yüzden al küçük bişi özellikle 100 lük ve vitesli olsun
sonra 150lik alırsın sonra
yaparsın 10 bin 20 bin sonra 600 lüğe paşa paşa binersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst