- Katılım
- 11 Şub 2017
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle Hepinize Merhabalar Arkadaşlar Aranıza Yeni Katıldım 
Size Sorum şu olacak : Yeni aldığım motorum şuan 0 olduğu için hazırlanma aşamasında ilk bakımları yapılıyor .
Motor hazırlandığı andan itibaren istanbul avrupa yakasından (avcılar civarı) anadolu yakasına geçireceğim .
Planım şu eminönünden arabalı vapurla hareme geçip ordan evime geçeceğim .
Motorun Plaka+Ruhsat'ı ile şuan satın olduğum yere fazladan para vermiş olduğum emekçi arkadaş hallediyor.
Sizce bir sıkıntı çıkar mı ?
Tavsiyelerinize Açığım
Size Sorum şu olacak : Yeni aldığım motorum şuan 0 olduğu için hazırlanma aşamasında ilk bakımları yapılıyor .
Motor hazırlandığı andan itibaren istanbul avrupa yakasından (avcılar civarı) anadolu yakasına geçireceğim .
Planım şu eminönünden arabalı vapurla hareme geçip ordan evime geçeceğim .
Motorun Plaka+Ruhsat'ı ile şuan satın olduğum yere fazladan para vermiş olduğum emekçi arkadaş hallediyor.
Sizce bir sıkıntı çıkar mı ?
Tavsiyelerinize Açığım