Yeni Aldığım Motoru Plakasız Karşıya Geçirmek

Katılım
11 Şub 2017
Mesajlar
10
Öncelikle Hepinize Merhabalar Arkadaşlar Aranıza Yeni Katıldım :)

Size Sorum şu olacak : Yeni aldığım motorum şuan 0 olduğu için hazırlanma aşamasında ilk bakımları yapılıyor .

Motor hazırlandığı andan itibaren istanbul avrupa yakasından (avcılar civarı) anadolu yakasına geçireceğim .

Planım şu eminönünden arabalı vapurla hareme geçip ordan evime geçeceğim .

Motorun Plaka+Ruhsat'ı ile şuan satın olduğum yere fazladan para vermiş olduğum emekçi arkadaş hallediyor.

Sizce bir sıkıntı çıkar mı ?

Tavsiyelerinize Açığım :)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
kardeş ben bursa da yaşıyorum motorumu istanbuldan aldım plakasız eve kadar geldim bı sorun yaşamadım yolda polis denk gelseydi muhtemelen motoru bağlarlardı.
karar senin
 
Katılım
11 Şub 2017
Mesajlar
10
usta bende zaten çok e5 e çıkmayacağım . Polis çevirmez diye düşünüyorum ama çevirirse yeni aldım felan derim heraldede :) yapacak bişey yok
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Faturayı ve yeni aldığınızı görünce çok ters birine denk gelmediğiniz sürece hiçbir polisin olumsuz bir yaptırım uygulayacağını sanmıyorum
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
kardeş ben tophaneden beşiktaş stadına giderken durduruldum ve plakam var mı diye sordular. bu işler belli olmaz.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
faturan vb belgelerin yanında olsun.bende sıfır km motor aldım(burdurda öğrenciyken)babam istanbuldan plaka işlerini halledene kadar 10 gün plakasız(belgelerimle)gezdim.üstelik şehirler arası yol bile yaptım.hatta insaflı polise denk gelmiş olmalıyım ki birşey bile demedi.rutin kontrolleri yapıp gönderdi :) ve tavsiyem vapur falan kullanma otoban'dan dümdüz git.sadece gişelerden geçerken sağ ön çaprazına kamyon,kamyonet türeci bir aracı al ki polis oralarda seni görmesin yeter. :) ya da en sol şeritten kaptır :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
fatura olunca sorun çıkmaz. ancak ters bir memura denk gelirseniz, ayvayı yediniz. ayriyetten şu anda ohal var. geçen aylarda bombalı motor patladı. mevzu daha ikircikli bir hal aldı.

son olarak plakasız halde allah korusun kaza yaparsaniz, sigorta kasko vs. olmadığı için başınız çok ağrır. garanti olayı bile tehlikeye girebilir. aman dikkat.

ben bu sene Fethiye'de sıfır km. motorumu aldım. plakasız halde 50 km. yol yapıp eve geldim. herhangi bir sorun ile karşı karşıya kalmadım.

hayırlı olsun motorunuz.
 
Katılım
11 Şub 2017
Mesajlar
10
Çok teşekkür ediyorum değerli cevaplarınız için. Belgelerim yanımda kurallara uyarak bir getireyimde eve gerisi sıkıntı değil :)
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Köprüden geçme, balat dan gitme sıkıntı olmaz.

Avcılar-cevizlibag E5
Cevizlibagdan Aksaray tarafına ayrıl.
Eminönü-arabalı vapur yaparsın.
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Sen gonul rahatlıgıyla bın kımse senı durdurmaz baktın polis falan var az gaz açarak geç 10 gun ıstanbul ıcınde farklı plakayla gezdım kımse bısı demedı :D
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yok artık ya, adam az gaz aç kaç demiş. sakın böyle bir şey yapma yigenim.
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
64
Yaklaşık 4 aydır kuyruk tamamen iptal geziyorum. Polis gördün mü kaçacaksın güzel kardeşim. Kaçmanın cezası 92 lira, risk alıver. Çevirmede yediğin ceza önemli değil, motoru bağlarken motora yaptıkları muamele kanını dondurur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben alibeyköyden motoru alıp kartal a getirdim köprüyükullanmadım motorla geçtim
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Öncelikle Hepinize Merhabalar Arkadaşlar Aranıza Yeni Katıldım :)

Size Sorum şu olacak : Yeni aldığım motorum şuan 0 olduğu için hazırlanma aşamasında ilk bakımları yapılıyor .

Motor hazırlandığı andan itibaren istanbul avrupa yakasından (avcılar civarı) anadolu yakasına geçireceğim .

Planım şu eminönünden arabalı vapurla hareme geçip ordan evime geçeceğim .

Motorun Plaka+Ruhsat'ı ile şuan satın olduğum yere fazladan para vermiş olduğum emekçi arkadaş hallediyor.

Sizce bir sıkıntı çıkar mı ?

Tavsiyelerinize Açığım :)

Bayiden geçici belge hakkında bilgi al , plaka alana kadar geçici belge ile a noktasında b noktasına rahatlıkla gidebilirsin :)
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Neden risk alıyorsunuz ki, yarın ceza yedim diye başlık açsanız kimse kalkıp sizin cezanızı ödemez.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
E-5 en güvenli yoldur, tek dikkat etmen gereken yer, köprüye gelmeden genelde trafik olur kesinlikle sağ taraftaki emniyet şeridine girme sol taraftan trafik ile ilerle, genelde o emniyet şeridinin sonunda bir ekip bekler,
O yolun sonunda üç defa kontrole takıldım şu ana kadar.
Soldan ilerle
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Birsey olacagını sanmıyorum. Eşim motoru yeni aldıgında hevesten hemen binip karsıya kumpir yemeye gıtmeye karar vermıştık plakada yoktu halıyle, bır yunus durdurdu ve plaka sordu esımde yenı aldıgını gosteren kagıtları gosterdı. Polis bıraktı bızde gıttık.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
yaw adama polisi gördünmü gaz aç kaç diyenler var

bu söylediğiniz sizce mantıklımı,hele şu zamanda,,arkadan polis kovalayıp ateş etse ve adam ölse,bunun vebalini alabilecekmisiniz merak ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst