Yemek sepeti punch ruhsata işletmesi zorunlu mu?

Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
40
Restorant kuryesi olacağım. P1 belgemi aldım, motorumun muayenesi en az 2 sene geçerli, ehliyetim de tam. Motorumu yarın ticariye geçireceğim noterden. Çantayı ruhsata işletmesi pahalı olduğu için yemek sepetinin punch denilen el çantasıyla çalışmak istiyorum. Bu çantayı ruhsata işletmek zorunlu değil diye biliyorum ben
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,881
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
punchı nereye koyacaksın çantan işli değil diye ceza yazacak polis ona ceza yazmayacak mı sanıyorsun motorda poşet taşıdı diye ceza yiyor insanlar sen sence yemez misin ekonomimiz kötü lazımsın :)
 
Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
40
punchı nereye koyacaksın çantan işli değil diye ceza yazacak polis ona ceza yazmayacak mı sanıyorsun motorda poşet taşıdı diye ceza yiyor insanlar sen sence yemez misin ekonomimiz kötü lazımsın :)
Punchı bacak arama atarım, çoğu kurye punchı oraya koyuyor. Eğer motorda ticari bir şey taşıyorsanız motorunuzun ticari olması gerek, ticariye geçirdikten sonra istediğimi taşırım ki
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Punchı oraya koyuyor depodada sürekli laf yiyor.
 
Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
40
aynen aynen taşırsın :D
Bakın anlamadınız galiba, büyük yemeksepeti çantasından bahsetmiyorum. Şu anda ruhsata işletmezseniz ceza yiyeceğiniz çanta tipi topcase, yani motorun arkasında, şaseye işlem yapılan çantalar. Ancak benim dediğim punch yemeksepetinin el çantası. Bu zaten bir yere bağlanmıyor herkes elinde taşıyor. Birçok kuryeyle konuştum ve hatta bugün bir trafik polisiyle konuştum, büyük çantayı ruhsata işletmeye maddi durumun şu an yetmiyorsa el çantası kullanabilirsin dedi
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,881
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Bakın anlamadınız galiba, büyük yemeksepeti çantasından bahsetmiyorum. Şu anda ruhsata işletmezseniz ceza yiyeceğiniz çanta tipi topcase, yani motorun arkasında, şaseye işlem yapılan çantalar. Ancak benim dediğim punch yemeksepetinin el çantası. Bu zaten bir yere bağlanmıyor herkes elinde taşıyor. Birçok kuryeyle konuştum ve hatta bugün bir trafik polisiyle konuştum, büyük çantayı ruhsata işletmeye maddi durumun şu an yetmiyorsa el çantası kullanabilirsin dedi
sana ceza yazmak isteyen polis ki istemeyenleri artık emekli oldu ceza yazar üstünde yemeksepeti logosu var diye reklamdan ceza yazar bu çanta olarak sayılıyor der ceza yazar taşıma emniyeti kurallarına uygun değil der ceza yazar bunlar başıma gelmez deme devletinin senin parana ihtiyacı var dediklerimin hepsi daha önce yaşandı çevremdekilerden biliyorum bak bu punchdan bende de var ben ne demeye çalıştığını anlıyorum sen beni anlamıyorsun

j5qipjn.jpg
 
Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
40
sana ceza yazmak isteyen polis ki istemeyenleri artık emekli oldu ceza yazar üstünde yemeksepeti logosu var diye reklamdan ceza yazar bu çanta olarak sayılıyor der ceza yazar taşıma emniyeti kurallarına uygun değil der ceza yazar bunlar başıma gelmez deme devletinin senin parana ihtiyacı var dediklerimin hepsi daha önce yaşandı çevremdekilerden biliyorum bak bu punchdan bende de var ben ne demeye çalıştığını anlıyorum sen beni anlamıyorsun

j5qipjn.jpg
Valla bilmiyorum yarın proje çizen yerleri arayacağım benim aprilia sr125'e ne kadar derler acaba. Şu anda tüm param motora gittiği için maddi durumum projeye el vermiyor, belki taksit falan kabul ediyorlarsa öyle yapacağım
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,881
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Valla bilmiyorum yarın proje çizen yerleri arayacağım benim aprilia sr125'e ne kadar derler acaba. Şu anda maddi durumum projeye el vermiyor, belki taksit falan kabul ederlerse...
p1 belgesidir projedir cart vergisidir curttur üzerine bölgede motosiklet tamircisinin önüne pusu atan polisler ciddili ıvır zıvıra ceza yazmak için ceza yazan polisler olunca ben de bıraktım bu işi ona para yedireceğime zaten istediğim motoru alıyorum niye kuryelikle uğraşayım
 
Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
40
p1 belgesidir projedir cart vergisidir curttur üzerine bölgede motosiklet tamircisinin önüne pusu atan polisler ciddili ıvır zıvıra ceza yazmak için ceza yazan polisler olunca ben de bıraktım bu işi ona para yedireceğime zaten istediğim motoru alıyorum niye kuryelikle uğraşayım
Benim de paraya ihtiyacım var birikim yapmak istiyorum bu yüzden 3-4 aylık tüm birikimimi 18 yaşında bir genç olarak bu işe koydum. Motoru aldım, muayenesi 2 yıl devam ediyor, p1'i aldım, ehliyeti aldım, ekipmanları aldım. Geriye kaldı çanta ve işe girmek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst