Yellowrock Televizyon Reklamı

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Saat 00.20'de atv'de gördüm Regal Raptor üzerindeki iki kişiyle başlayıp, scooter modelleriyle devam eden, karizmatik bir sesçe söylenen "Yellowrock Motorcycle" sözüyle biten bir televizyon reklamı var.
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
bu markay daha önce de duymuş ve motorları görmüştüm. sarıkayalar diye bir firme getiriyor. adamlar soyadlarını ingilizceye çevirip marka yapmışlar...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Capture alacağım ama ilk defa şans eseri rastladım.Bir dahakini ısrarla bekleyip siteye koyarım.(Umarım:queen: )
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Prometheus' Alıntı:
Siteyi biliyoruz da link'i niye verdiniz? Sitede var mı reklam ? :silent:
valla ben bi yanlışı düzeltmek için karıştım olaya. ispatı yukarıda...
suçsuzum yani...
ama reklamı gördüm. yakışıklı olmuş...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
bende seeredecem reklamı ama o karizmatik ses ''goldstar uydu alıcıları'' gibi bisesse kulaamdan tavana assalar binmem o motora beleşte olsa:queen:
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
Ben bornovada gidip yerlerine baktım motora regal raptor bu motor en azından ordaki yetkililer öyle söyledi :)
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
7
Arkadaşlar valla reklamı bende gördüm ve çok beğendim eğer reklamı da yakalıyp siteye koyabilirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
motorlar güzel ama çok pahalı
benim 151 rs nin parasıyla burada bisiklet gibi birşey alabiliyorum
neyse bende reklamı merak ettim biri yakalasada mangal yaksak:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Teşekkürler sukida, kaç gecedir bütün dece reklam kuşaklarını takip etmekten uyuyamadım...Sonunda bu gece rahat rahat uyuyacağım...Ohhh beee...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst