Yedek Cep Telefonu (öneri talebidir)

Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
1- Seyahat durumuna göre gerek otomobilimde gerekse motosikletimde bulundurmak,
2- Olası bir doğal afet sonrasında iletişim sürdürebilmek,
3- Dağa bayıra ormana gidildiğinde sırt çantasında ne olur ne olmaz diye taşımak için..

Eski model (eski sağlamdır), öyle çıtkırıldım olmayan, kütük gibi, darbeye falan dayanıklı, harici antenli, şarzı uzun süre ( en az 7 gün) dayanan cinsten bir telefon aramaktayım. İnternet, gps, pusula falan filan zaten bunlarda olmaz, aramıyorum da.

Elinde sağlam olarak ve şarz cihazı ile beraber olan var ise özel mesaj yolu ile bana ulaşabilirmi.

Piyasayı bilmiyorum, bu gibi ekstrem durumlara dayanıklı bir cihazda olabilir, var ise önerilerinize açığım. Ha bir de bu eski telefonlar şu gün için şebekede kullanılabiliyormu onuda bilmiyorum.. Yardımcı olursanız memnum olurum.

Teşekkürlerimle....
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Nokia 3310 :queen:

Nokia 3310 u renkli ekran yapıp yeniden çıkarmışlar. Şarjı gitmez 1 hafta.
Samsung'un eski tuşlu bir modeli var babam kullanıyor şarjı 1 hafta gidiyor.
Hadi aldınız diyelim dağa bayıra çıktın şarjın bitti yedek telefona geçeceksin sim kartı uymazki. Seninki nano-simdir eski telefon büyük sim kartlıdır. Yedek telefon için de ayrıca hat almayacağına göre bu istek baştan yalan olur. Onun yerine seyahate çıkılacağı zaman usb araba şarj cihazı ve bir tane sağlam powerbank alınır daha ucuza bile gelir bu şekilde.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Nokia 3310 u renkli ekran yapıp yeniden çıkarmışlar. Şarjı gitmez 1 hafta.
Samsung'un eski tuşlu bir modeli var babam kullanıyor şarjı 1 hafta gidiyor.
Hadi aldınız diyelim dağa bayıra çıktın şarjın bitti yedek telefona geçeceksin sim kartı uymazki. Seninki nano-simdir eski telefon büyük sim kartlıdır. Yedek telefon için de ayrıca hat almayacağına göre bu istek baştan yalan olur. Onun yerine seyahate çıkılacağı zaman usb araba şarj cihazı ve bir tane sağlam powerbank alınır daha ucuza bile gelir bu şekilde.

Telefoncularda yapışkanlı bişi var.Nano filan farketmiyor.Metal kısmı alta gelecek şekilde yapıştırıyorsun SIM yerine takıyorsun.
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
Sevgili artemis99, Sim kartım nano sim evet ama diğer micro ve large tip hatta komple kartın bütünü takılacak vaziyette kalıpları elimde var. O kısmı sorun değil. Olsa dahi bunu bir sigara paketinin jelatini ile yapabilirim. Yapabilecek her türlü bilgi ve yetenek donanımına sahibim. Bana sadece o eski telefonlardan lazım. Yada yeni jenarasyon sağlam olanlarındam. Geçmiş ömründeki bazen kayıp olarak saydığım 14 yılımı senin aklının ucundan bile geçiremeyeceğin, hayal bile edemeyeceğin, bıraksan 5 gün içinde hayatını kaybedebileceğin dağ, bayır, orman, deniz, kar, kış kıyamet, yaz, sıcak, güneş, akrep, yılan, çıyan demeden bizzat yaşadım. Buyur bir gün Zeytinburnu Askeri Lojmanlarına Gel seni buna şahitlik eden gazi arkadaşlarımla tanıştırayim. Yani diyeceğim öyle her halta, yok olur, yok olmaz diye kafadan atlama. Fikir beyan ederken seviyeni koru. Benim senden ricam, lütfen benim konularımda muhalif bir tavır ile, yok öyle olmaz yok böyle olmaz, normale dön bilmemne gibi yaklaşma. İnan ki samimiyet ile forumda bulunan bir insanın kalbini kırıyorsun.

Şimdi tepkimin abartılı olduğunu söyleyeceksin...

Önce bir düşün ama....

Biraz sert çıkmış olabilirim, maksadım seni kırmak değil, olumsuz beyan yada öngörümsüz hususlar dahilinde dahi, bir tartışma ortamı olmasını engellemek için nazik bir uyarıdır. İkazdır, yumuşak bir dokunuştur. Sana değer vermesem bunları yazarken ki vaktimi başka birşey için kullanıyor olurdum.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Bear Grylls Cat kullanıyormuş.
Bahsettiğiniz ortamların adamı bilirsiniz belki abicim. :)
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Sevgili artemis99, Sim kartım nano sim evet ama diğer micro ve large tip hatta komple kartın bütünü takılacak vaziyette kalıpları elimde var. O kısmı sorun değil. Olsa dahi bunu bir sigara paketinin jelatini ile yapabilirim. Yapabilecek her türlü bilgi ve yetenek donanımına sahibim. Bana sadece o eski telefonlardan lazım. Yada yeni jenarasyon sağlam olanlarındam. Geçmiş ömründeki bazen kayıp olarak saydığım 14 yılımı senin aklının ucundan bile geçiremeyeceğin, hayal bile edemeyeceğin, bıraksan 5 gün içinde hayatını kaybedebileceğin dağ, bayır, orman, deniz, kar, kış kıyamet, yaz, sıcak, güneş, akrep, yılan, çıyan demeden bizzat yaşadım. Buyur bir gün Zeytinburnu Askeri Lojmanlarına Gel seni buna şahitlik eden gazi arkadaşlarımla tanıştırayim. Yani diyeceğim öyle her halta, yok olur, yok olmaz diye kafadan atlama. Fikir beyan ederken seviyeni koru. Benim senden ricam, lütfen benim konularımda muhalif bir tavır ile, yok öyle olmaz yok böyle olmaz, normale dön bilmemne gibi yaklaşma. İnan ki samimiyet ile forumda bulunan bir insanın kalbini kırıyorsun.

Şimdi tepkimin abartılı olduğunu söyleyeceksin...

Önce bir düşün ama....

Biraz sert çıkmış olabilirim, maksadım seni kırmak değil, olumsuz beyan yada öngörümsüz hususlar dahilinde dahi, bir tartışma ortamı olmasını engellemek için nazik bir uyarıdır. İkazdır, yumuşak bir dokunuştur. Sana değer vermesem bunları yazarken ki vaktimi başka birşey için kullanıyor olurdum.

Bluray; kendi fikrimi söyledim sadece ve alternatif çözüm yolu da önerdim. Seni bu istekten vazgeçirmek niyetinde değilim beni yanlış anladın. hayat senin para senin. Tepkini çok abartılı buldum ancak kırılmadım; ben takmam böyle şeylere. Evet muhalif ve biraz da ters bir üslup kullanıyorum, Ha, evet olur tabi tabici değilim, napiyim ben de böyleyim. Seninle tartışırız da seviyeyi bozmamak kaydıyla tabi. Forumlar bunun için var öyle değil mi? Yoksa aç telefon yakın arkadaşına danış di mi? Saygılar.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Sizin için doğru tercih hangisi bilmem ama tercih etmemeniz gerekeni söyliyim.

Yerel tv reklamlarında bir geveze adam ve yanında rus görünümlü eli yüzü düzgün bir bayanla yapılan yanında 5 kutu bal hediye edilen her türlü telefon reklamlarındaki ürünler.Doğru tercih olmayacağı kesin:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
bulabilirsen philips xenium, 45 gün şarjı gidiyo du meretin...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
cate o kadar paralar vermene gerek yok .. al bir tane ucuz yollu 4s 5 yada samsung eski galaxylerden armor kılıf al bir tane 15-20 dolar bir şey işini görür.. arka plandaki her şeyi kapat şarjı baya uzun sürede stand by da gider.. en azından gps ni falan kullanırsın offline bile igo falan kurarsan kullanabilirsin internete bağlanmadan.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
İş hattım için bi tane samsung buldum. Bence orjinal samsungda değildir. Tuşlu olanlardan.

Akıllı telefonu kamyonda bırakırım çalışırken. İş telefonum günde birkaç kez yere düşer. Hatta kamyonun tepesinden düşmüşlüğüde var. Bataryasını takıp açarım telefonu. :mrgreen:

Normal telefonu her akşam şarja takarken. Bazı günler akşama doğru şarj azaldığı için tasarruf moduna alırken. Takoz olanı ne zaman şarja taktığımı unuturum. Çok nadiren şarj bittiği için telefon kapanır. Oda benim takmayı unuttuğumdan dolayı. Araç şarjı ile yarım saat doldurup bikaç gün daha kullanırım.

Bide işim gereği sürekli telefonla konuşan biriyim. Telefonun linkini buldum buraya koyayım. Ben bundan 2 tane aldım iş hatları için. Birini Kayseri'den 80 liraya almıştım. Diğerini Aksaray'da 100 liraya. İnternette daha ucuzmuş.

2-3 senedir kullanıyorum. Daha bataryası filanda bozulmadı. Bitek camda hafif bi çatlak var oda zaten önemsiz. O kadar düştü sonuçta. :mrgreen:

O telefonu kullandıkça akıllı telefon hammallık diyorum. Çok memnunum. Çekimide iyi akıllı telefonlara göre. Dağda bayırda samsung j7 prime çekmezken bu çekiyor. İkiside Türk Telekom.

3310 diyenler var. Onada yazayım. Daha önceki iş telefonum 3310du. Tamam efsane bi telefon ama gereksiz abartılıyor. Çok ağır ve düştüğü zaman kabı kırılıyor. Bataryası sıfır alınca uzun gidiyor ama 3310ların batarya öldürme sorunu var. Bikaç ay sonra bozuluyor şişiyor bataryası. 1-2 gün anca gidiyor şarjı. Ayrıca 3310'un tuş kilidi cepte açılıyor. Kafasına göre sağı solu arıyor.

https://urun.n11.com/cep-telefonu/samsung-gt-e1081-P215758719?cid=604001&gclid=EAIaIQobChMIut7qmLeg1wIV4bvtCh12gAFrEAQYAiABEgI_0vD_BwE&gclsrc=aw.ds
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst