'ye kürküm ye'deki inanılmaz çelişki

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
koku
Patrick Süskind

alın teri, kokmaz
Alınterine bir kutsallık kazandırmak için süslü binlerce laf yazılabilir. (Gerek yoktur alinteri kutsaldır)
Beyin bu lafları kabul eder ama burun itiraz eder.
Kimse kokmuş et yemez.
Ama hayvan canını verdi sen doy diye.
O kutsal değil mi?

Yerde ekmek parçası bulsak kenara koyarız hatta öper alnımıza süreriz ama yemeyiz.
Çünkü pistir.

Pisliğe kutsallık atfedilmez.

Pis bir iş yapıyorum.
Bunu evime ekmek götürmek için yapıyorum. Ama bu bana milletin burnunun direğini sızlatma hakkı vermiyor.

Bu tartışmaya açık bir konu değil.
Kimse bu adam ekmek parası kazanırken kokuyor hadi onu koklayalım demez.
Ekmeğin kutsallığı kimseye pis olma hakkı vermez.
Verse bile dediğim gibi burun kabul etmez.

Şu konuda açık yüreklilikle taraftar olduğum bir noktayı da yazayım.
Kişinin kendi tercihlerine saygı duyarım. Pejmürde bir yaşamı seçmek bireysel bir tercihtir. Fakat bu tercihi yapan, toplum neden benden uzak duruyor diye sızlanma hakkına sahip değildir.

Daha önce de yazdım. Gariban olmak bizim tercihimiz değildir. Bu nedenle kimse kimseyi kınayamaz. Fakat pis olmak bizim tercihimizdir.
Ve toplum bunu dillendirmese de gayet iyi bilir.
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
594
Kişinin kendi tercihlerine saygı duyarım. Pejmürde bir yaşamı seçmek bireysel bir tercihtir. Fakat bu tercihi yapan, toplum neden benden uzak duruyor diye sızlanma hakkına sahip değildir.

insan tercih yapabilmelidir

tercih yapmak/sızlanmak

insan sosyal(hologram) bir varlıktır

keyf alıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

"sevgi duvarı"
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst