- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 188
- Konu Yazar
- #1
slm
ya YBR'm ile çok barışığız ve sürekli gezeriz. En uzun bir seferde 480km gittik. Herşey mükemmel. de malum selesi oldukça rahatsız oluyor uzun yolculuklarda.
Katlanılabilir bir şey diyeceksiniz, dura dura git falan ama dünya turuna çıkmayı düşünen biri olarak, on binlerce km gideceğimi düşününce, popomun isyan ettiğini duyar gibiyim.
Ülkemizde malum, özel yapım motosikletler pek olmadığından, hele hele özel yapım seleler hiç olmadığından, ya da hiç denecek kadar az olduğundan ne yapabilirim diye düşünür oldum.
Acaba selenin süngerini vs sini çıkartıp üzerine çok daha rahat edebileceğim bir sele yaptırmam edinmem bulmam vb mümkünmü, bilen ya da daha önce bu tür iş yaptıran oldu mu ?
teşekkür ettim
ya YBR'm ile çok barışığız ve sürekli gezeriz. En uzun bir seferde 480km gittik. Herşey mükemmel. de malum selesi oldukça rahatsız oluyor uzun yolculuklarda.
Katlanılabilir bir şey diyeceksiniz, dura dura git falan ama dünya turuna çıkmayı düşünen biri olarak, on binlerce km gideceğimi düşününce, popomun isyan ettiğini duyar gibiyim.
Ülkemizde malum, özel yapım motosikletler pek olmadığından, hele hele özel yapım seleler hiç olmadığından, ya da hiç denecek kadar az olduğundan ne yapabilirim diye düşünür oldum.
Acaba selenin süngerini vs sini çıkartıp üzerine çok daha rahat edebileceğim bir sele yaptırmam edinmem bulmam vb mümkünmü, bilen ya da daha önce bu tür iş yaptıran oldu mu ?
teşekkür ettim