YBR'nin selesine ne yapabiliriz

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
slm
ya YBR'm ile çok barışığız ve sürekli gezeriz. En uzun bir seferde 480km gittik. Herşey mükemmel. de malum selesi oldukça rahatsız oluyor uzun yolculuklarda.
Katlanılabilir bir şey diyeceksiniz, dura dura git falan ama dünya turuna çıkmayı düşünen biri olarak, on binlerce km gideceğimi düşününce, popomun isyan ettiğini duyar gibiyim.

Ülkemizde malum, özel yapım motosikletler pek olmadığından, hele hele özel yapım seleler hiç olmadığından, ya da hiç denecek kadar az olduğundan ne yapabilirim diye düşünür oldum.

Acaba selenin süngerini vs sini çıkartıp üzerine çok daha rahat edebileceğim bir sele yaptırmam edinmem bulmam vb mümkünmü, bilen ya da daha önce bu tür iş yaptıran oldu mu ?
teşekkür ettim
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Yaptırabilirsin elbette.
Oto döşemecilerine bir git konuş
şöyle takviyeli bişey yapabilirler
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben 105 km gittim benimki isyan etti,dediğin gibi seleyi orjinalliğini bozmadan yaptırsak rahat ederiz
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
bizim mct lerinde arka koltukları pek bi rahatsız.. iskeletini bozmadan içindeki süngeri ve deri kaplamasını değiştiren arkdaşlar var... mondial 250 mct başlıgına bir bak istersen..
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
300
Bir zamanlar bi kayak ayakkabısı çıkmıştı aldıktan sonra giyip su dolu küvete giriyorsunuz 10 dk sonra çıkıp ayakkabı ayağınızda 1 saat bekliyorsunuz kabaca ayağınızın şeklini alıyordu.

Hepimizin poposu farklı olduğundan böyle bir yola başvurulabilir, araştırmak gerek
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
arkadaşım çıkma ybr selesi yada ucuzsa yedek parça olarak ekstradan bi ybr selesi alırsın orjinal seleni bozmadan onu oto döşeme işi yapan bi yere götürürsün istediğin sünger polyester veya ona benzer takviye malzemesini istediğin forumda yaptırırsın üzerine bide güzel kumaş yada nubuk deri kaplatırsın on numara olur ha baktın beğenmedin orjinal sele elinde olduğu için onu kullanırsın diğerini tekrar revizyona sokarsın....
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
evet, en kısa zamanda bi oto döşemeciye gidip fiyat almalı madem.
kendimi çok salak hissettim bu arada, nedense hiç aklıma gelmedi oto döşemecileri. Okuyunca cevapları kızardım bir an. Sanki sadece sele yapan biri lazım illa ki.
neyse
teşekkür
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
arkadaşım çıkma ybr selesi yada ucuzsa yedek parça olarak ekstradan bi ybr selesi alırsın orjinal seleni bozmadan onu oto döşeme işi yapan bi yere götürürsün istediğin sünger polyester veya ona benzer takviye malzemesini istediğin forumda yaptırırsın üzerine bide güzel kumaş yada nubuk deri kaplatırsın on numara olur ha baktın beğenmedin orjinal sele elinde olduğu için onu kullanırsın diğerini tekrar revizyona sokarsın....

Bu çok süper fikir bencede:cat:
Orjinal selenide bozamış olursun hem
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
ybr nin selesi kötü mü ya :silent: :pale: bende ybr almayı düşünüyorum yeni sele yaptırmak en fazla kaça patlar ?
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
ybr nin selesi kötü mü ya :silent: :pale:

aslında kötü sayılmaz motosikletin parasına göre ama uzun yol, gerçekten uzun yol (aylarca yol almak gibi) için tasarlanmamış haliyle. Kuyruk sokumunda acıya sebep oluyor bir yerden sonra.
Normalde 2 saat üzerine durabiliyorsun hiç inmeden, ama bunu her gün, aylarca tekrarlarsan durmadan, işkenceye dönebilir. Dünya turuna çıkmak gibi bir planım olmasa asla değiştirmem, çok gereksiz olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
içini boşalttır sert veya yumuşak köpükle kafana göre doldurttur
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
bana o kadar rahatsız gelmedi aslında selesi yaç
çok daha rahatsız selesi olan motorlar var..
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
vallahi uzun kullanımlarda çok yorucu ve popoyu baya bi uyuşturuyor 2 saatlik kullanımda veya daha üstü çok yorucu bi gidip sormak lazım ama. aranızda yaptırean arkadaş yokmu acaba ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst