ybr125 vs tiger 250

Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım ve uzun zamandır kafamı kurcalayan bi konu hakkında görüşlerinizi bekliyorum..şuanda ybr 125 kullanıyorum 2005 model harika bi makina tık demiyor ne arızası war ne parça istiyor 4yıldır bende ama artık birz değişiklik istiyorum tiger 250 güzel gözüküyor hiç binmedim tek çekincem ybr gibi sorunsuz olmayacağı..önerirmisiniz??
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
6
ya gerçektenybrden çok memnunum ama yeni bi yamaha alacak kadarda param yok şuan naapsam 1yıl dahamı beklesem???
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
1 yıl daha bekle ybr gibi bi motoru bırakıpta tiger 250 almak cılgınlıktır cünkü :)
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
6
haklsnz galiba ya ewet düşününce "sakın" çok yerinde oldu:)tşk:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst