ybr125 show

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arkadaş tamam çokk becerikli bence ama o anda yere düşse ayvayı yedi...bu hareketleri kaskla yapsa daha iyi olur.:p
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel resimler diyemiyecem,hareketler güzelde resim çekende iş yok birdahaki sefere beni çağır bak nasıl foto çekiyorum:queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Eleman işi biliyor :). Walpaperlık fotoğraflar var ...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
gencasik55 ya şu hareketleri kafana kask takta yap burda yayınla alkışlayalım bak şimdi gelecek tepkilere bizimkiler kasksız sevmezler hoş bende takmam ama olsun bunu bi ben biliyom....
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
34
evet kask olsa guzelmıs hareketler ama kasksız gerek yok boyle seylere. ama belkı serttır ha:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst