100 km lik hızımı gördünüz hem de iki kişi...:queen:. ybr ye bak sen!!... abiler kesinlikle ybr alıcam

tvs ile arasında kalmıştım....zaten sağlam motordur ..eh otobanda falan kamyonun arkasında kalmak da koyar adama diye düşünürken deneyimlere bak

...yani yamaha ybr 100-105 km ye rahatlıkla çıkabiliyosa süpermiş....bu motorlar sonuçta hız motoru değil , 80-90 ı geçmez dediler elbette ama uzun düz yolda 100 km hıza belli sürelerde çıkabiliyosam ( özellikle araç sollamada) ..ve koruyabiliyosam... çok hoşuma gitti bu durum..ybr diyorum canlar..