ybr ve muadilleri hakkında bir soru

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
merhaba arkadaşlar uzun bir ara uzak kaldım foruma ben 2-3 ay içinde 2500tl lik bir ybr dùsünüyorum merak ettiğim 100-110-120 gibi hızlarda rahatsız edici titreşim varmı ve kaç model tavsiye edersiniz ilginize teşekkürler
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
merhaba arkadaşlar uzun bir ara uzak kaldım foruma ben 2-3 ay içinde 2500tl lik bir ybr dùsünüyorum merak ettiğim 100-110-120 gibi hızlarda rahatsız edici titreşim varmı ve kaç model tavsiye edersiniz ilginize teşekkürler
arkadaşım ybr de titreşim yok 115 km/h giderken sanki 50 ile gider gibi fakat ybr yi her zaman 120 ile sürersen fazla gitmez motoru kucaklarsın:bounce:
model fark etmez bakımları yapılmış ybr de km olayını da kafana fazla takma ama ciğeri sökülmüş ybr alırsan vay haline diyeyim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşım ybr de titreşim yok 115 km/h giderken sanki 50 ile gider gibi fakat ybr yi her zaman 120 ile sürersen fazla gitmez motoru kucaklarsın:bounce:
model fark etmez bakımları yapılmış ybr de km olayını da kafana fazla takma ama ciğeri sökülmüş ybr alırsan vay haline diyeyim.

3 yıl kullanmış biri olarak,ybr de titreşim yoktur da 120 hızda yoktur
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatihin ibresi direk 120 den başlar.:santa: 110 yapak hayrına şunu.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
arkadaşım ybr de titreşim yok 115 km/h giderken sanki 50 ile gider gibi fakat ybr yi her zaman 120 ile sürersen fazla gitmez motoru kucaklarsın:bounce:
model fark etmez bakımları yapılmış ybr de km olayını da kafana fazla takma ama ciğeri sökülmüş ybr alırsan vay haline diyeyim.

çok saol abi kaç sabitle gidebiliyo peki
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
100- 105 sabit gidebilir. Tek kişi kralı benim ibreyle 110 tek kişi. Yatarsan üstüne veya oynarsan orasıyla burasıyla 120 gidebilir ama kısa zamanda motoru kucaklarsın fatihin dediği gibi.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
118 den yukarı çıkamadım ki hiç :)
abi oda güzelmiş:cat:
ben satış almaya giderken eski sahibi 115 bastı sonra satış aldım dönüşte de eski sahibini sigorta acentesine bıraktıktan sonra tek başıma 125 civarı bi hız yaptım hava rüzgarsız çok sakindi ybr aktı be abi:cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi oda güzelmiş:cat:
ben satış almaya giderken eski sahibi 115 bastı sonra satış aldım dönüşte de eski sahibini sigorta acentesine bıraktıktan sonra tek başıma 125 civarı bi hız yaptım hava rüzgarsız çok sakindi ybr aktı be abi:cherry:

110 kg lık biri olarak altımda ufak kalmasa yine almayı düşünüyorum.cbf'in ne olduğunu gördük şu 2 sene zarfında
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
110 kg lık biri olarak altımda ufak kalmasa yine almayı düşünüyorum.cbf'in ne olduğunu gördük şu 2 sene zarfında
abi ybr için o kadar kilo sıkıntı olmaz ybr yi sen benden daha iyi bilirsin sağlamlık konusunda ben ramazan öncesi babamla birlikte bursa ya gittik geldik sadece arada bi çay molası 100km li hızları gördüm bi sıkıntı olmadı yani 2 kişi 200kg vardık az değiliz belki de fazlaydık yani
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Ybr ve Cbf bu sıcaklarda uzun yolda sürekli 100-110 gidemez. 50 km gidersiniz şişer motor. Buna ek olarak bu motorların uzun ömürlü olmasını istiyorsanız uzun yol süratiniz 80 olmalıdır. Zaten bu motorlar için güvenli sürat 80 dir. Daha yüksek giderseniz motor hafif olduğu için güven vermiyor ayrıca frenler de zayıf kalıyor. 80 den sonra da yakıt çok fark ediyor. 2 kişi kullanıyorsanız zaten 80'i geçmeyin. Hem sizin hem de motorunuz sağlığı için. Kazasız sürüşler. :rendeer:
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
276
abi ybr için o kadar kilo sıkıntı olmaz ybr yi sen benden daha iyi bilirsin sağlamlık konusunda ben ramazan öncesi babamla birlikte bursa ya gittik geldik sadece arada bi çay molası 100km li hızları gördüm bi sıkıntı olmadı yani 2 kişi 200kg vardık az değiliz belki de fazlaydık yani

100 km lik hızımı gördünüz hem de iki kişi...:queen:. ybr ye bak sen!!... abiler kesinlikle ybr alıcam:) tvs ile arasında kalmıştım....zaten sağlam motordur ..eh otobanda falan kamyonun arkasında kalmak da koyar adama diye düşünürken deneyimlere bak :) ...yani yamaha ybr 100-105 km ye rahatlıkla çıkabiliyosa süpermiş....bu motorlar sonuçta hız motoru değil , 80-90 ı geçmez dediler elbette ama uzun düz yolda 100 km hıza belli sürelerde çıkabiliyosam ( özellikle araç sollamada) ..ve koruyabiliyosam... çok hoşuma gitti bu durum..ybr diyorum canlar..
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ybr kaliteli ve sağlam uzun ömürlü bir motordur... Yol uzunluğu gözetmeksizin 80-90 km ye sabitler giderim...fazlası hem motora hem keseye hemde cana zarar..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
100 km lik hızımı gördünüz hem de iki kişi...:queen:. ybr ye bak sen!!... abiler kesinlikle ybr alıcam:) tvs ile arasında kalmıştım....zaten sağlam motordur ..eh otobanda falan kamyonun arkasında kalmak da koyar adama diye düşünürken deneyimlere bak :) ...yani yamaha ybr 100-105 km ye rahatlıkla çıkabiliyosa süpermiş....bu motorlar sonuçta hız motoru değil , 80-90 ı geçmez dediler elbette ama uzun düz yolda 100 km hıza belli sürelerde çıkabiliyosam ( özellikle araç sollamada) ..ve koruyabiliyosam... çok hoşuma gitti bu durum..ybr diyorum canlar..
sen istediğini al ama sana göre yok 1 numara büyüğü var:mrgreen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ybr patentli motor bulunyor motorumda
herkesin dediğine aynen katılıyorum 125 cc de kendi sınıfında rakipsiz bir motor oldu ybr

---------- Post added at 01:56 ---------- Previous post was at 01:54 ----------

benim motor en fazla 118 gördü dedikleri gibi
ama yamaha ybr , honda cb e yi katlar 8 e böler karekökünü alır
 
Katılım
27 Eyl 2011
Mesajlar
711
fazla ayrıntılara takılmadan al bir ybr 2007 ler felan 2500 tl civarında herhalde çok memnun kalırsın tabi 2 kişi yokuş performansı tatmin etmeye bilir ama tek kişi her türlü yolda iyi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst