ybr mi cbf mi içeri :) ( xs 125-K)

Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
Şaka şaka abilerim sakin olun :D.Öncelikle ben geçen sene ilk motoru olarak bws 100 alıp aranıza katılan 18 yaşında bir kardeşinizim. Detaylı araştırmalar yaptıktan sonra bu konuyu açmaya karar verdim.
Şimdi ben aslında kararımı verdim belki 100 lerce kere tartışılan cbf ybr apache sorusunu sormuyorum.Benim kararım ybr den yana idi.Lakin bws mi satma işim yalan olmazsa,satış sonrası elimde yaklaşık 3250-3500 tl
olacak.Yamaha ybr lerin 2011 kasa ve yukarışı çok güzel.Kalitesinden bahsetmiyorum bile. Ha bide bu ara cb 125 tartışmalara dahil olmuş. Çok zorunlu olmadıktan sonra tercih edeceğim bi model değil hem tip açısından hem malzeme eksikliği (devir saati vs.)
açısından.

Benim sorum şu şimdi 3500 civarına ıkına sıkına temiz 2. el bir ybr aramaktansa şu modeli (http://www.sym-tr.com/motorsikletdetay.asp?id=28) almak ne derece mantıklı olur?. 0 olması benim için büyük bir + sym ninde iyi bir marka olduğunu biliyorum.Tek sorun yamaha kadar yaygın olmaması ve belki bir nebze yamahadan düşük kalitede olması. İkisi arasında çok kararsız kaldım,yeni kasa ybr ler ayrı bir güzel ama bu makinede 0. Bir yol gösterin ne olur :).
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
git sıfır bi salcano wolf al. Bi araştır bu modeli derim. Üzmez seni.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Boyle tip istiyosan bende mondial mr vulture derim 124 ile 162cc arasinda fark var ama fiyatlari ayni kalite farki cok degildir kronik soeunuda yok yani yolda giderken kolu elinde kalicak degilya.motor bu sorun cikarir yani bunlarda hemen gideriliyo.bende neden hep mondiali ovuyorum ya o_O salcanoyuda dusun ybr diyerek binersin illa ustunde yamaha ybr yazmicak ya :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
Hocam aslında vultureleri çok beğeniyorum ama inanırmısın zırıl zırıl granajlar titricek somun vida düşecek zırt pırt masraf çıkaracak diye çok korkuyorum. Salcano wolf modeli çin malı mıdır? Çin muadillerine göre fiyat çok yüksek çünki ?
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Hayir ybryle tamamen demiyim farkli parcasi vardir kesin ama aynisi.sadece adi yok pisiklet muamelesi gormesi var sadece :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Hocam aslında vultureleri çok beğeniyorum ama inanırmısın zırıl zırıl granajlar titricek somun vida düşecek zırt pırt masraf çıkaracak diye çok korkuyorum. Salcano wolf modeli çin malı mıdır? Çin muadillerine göre fiyat çok yüksek çünki ?

çin malıdır. Ybr ile aynı fabrikadan çıkar. Motoru zaten ybr motorudur. Konforlu, selesi geniş, az yakan, titreşimsiz bı motor. Motor parçası olarak ybr bire bir uyduğu için parça sıkıntısı çekmezsin. Tavsiyemdir. 2800 tl civarı fiyatı. Plaka ruhsat, 3 bin tl civarı.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
vidalarının sürekli yalama olduğunu okumuştum bu sitede. bence 2. el rodajı kitabına göre yapılmış bir ybr almalısın...
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hocam aslında vultureleri çok beğeniyorum ama inanırmısın zırıl zırıl granajlar titricek somun vida düşecek zırt pırt masraf çıkaracak diye çok korkuyorum. Salcano wolf modeli çin malı mıdır? Çin muadillerine göre fiyat çok yüksek çünki ?
Benim tavsiyem de Salcano Wolf olacak. Ben de almayı düşünüyorum 2-3 aya. Ybr alacak param var yine ama gerek duymamaya başladım Ybr ye bu motoru gördükten sonra. Plakayla 3000 TL ye sıfırı varken 4700 TL plakayla Ybr ye vermek mantıklı gelmedi.
Kısacası Ybr ile aynı fabrikada (Jianshe) üretiliyor üstelik birebir Ybr motoru var üzerinde. Her motor parçası Ybr ile aynı, şasisi 2004 Ybr ile aynı. Titreşim yok aynı Ybr gibi. Kısacası dişlisinden fren kaliperine hava filtresinden göstergelerine kadar Ybr ile aynı sadece Grenajları ve jantları Ybr den farklı. Selesi Ybr den konforlu.
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
git sıfır bi salcano wolf al. Bi araştır bu modeli derim. Üzmez seni.
:cat::cat:
1-sym alırsan elinde kalır satamazsın,2. eli kuvvetli değil
2-vibrasyondan kıçın uyuşur,devir saatinden gelen zarıltılar zurultulardan motor sesini duyamazsın :)
3-yedek parçası ybr-cbf lerden daha pahalıdır.
4-bunları uydurmuyorum,1 yıl bu motoru kullandım
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Kardeşim sym almada ne alırsan al.sym nin scooterlarına bir şey demiyorum ama viteslisinden uzak dur.İki yıl önce ben o hatayı yaptım ve sıfır xs125k aldım.İnan bana bu güne kadar sahip olduğum en kötü motordu.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Salcano wolf gerçekten güzel motor, dün bir kez daha inceledim ve yine çok beğendim. Bir kere selesi çok geniş ve deposu çok büyük. Yanyana durduğu Kuba Xr125'ten kalite olarak çok daha iyi duruyor. Sadece motorları aynı ama Kuba daha pahalıya satılıyor. YBR'ya karşı en önemli dezavantajı elden çıkarırken müşteri bulma sıkıntısı. Kolayca satabileceğimden emin olsam hemen alacağım bir tane...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst