- Katılım
- 3 Ocak 2012
- Mesajlar
- 43
- Konu Yazar
- #1
Şaka şaka abilerim sakin olun
.Öncelikle ben geçen sene ilk motoru olarak bws 100 alıp aranıza katılan 18 yaşında bir kardeşinizim. Detaylı araştırmalar yaptıktan sonra bu konuyu açmaya karar verdim.
Şimdi ben aslında kararımı verdim belki 100 lerce kere tartışılan cbf ybr apache sorusunu sormuyorum.Benim kararım ybr den yana idi.Lakin bws mi satma işim yalan olmazsa,satış sonrası elimde yaklaşık 3250-3500 tl
olacak.Yamaha ybr lerin 2011 kasa ve yukarışı çok güzel.Kalitesinden bahsetmiyorum bile. Ha bide bu ara cb 125 tartışmalara dahil olmuş. Çok zorunlu olmadıktan sonra tercih edeceğim bi model değil hem tip açısından hem malzeme eksikliği (devir saati vs.)
açısından.
Benim sorum şu şimdi 3500 civarına ıkına sıkına temiz 2. el bir ybr aramaktansa şu modeli (http://www.sym-tr.com/motorsikletdetay.asp?id=28) almak ne derece mantıklı olur?. 0 olması benim için büyük bir + sym ninde iyi bir marka olduğunu biliyorum.Tek sorun yamaha kadar yaygın olmaması ve belki bir nebze yamahadan düşük kalitede olması. İkisi arasında çok kararsız kaldım,yeni kasa ybr ler ayrı bir güzel ama bu makinede 0. Bir yol gösterin ne olur
.
Şimdi ben aslında kararımı verdim belki 100 lerce kere tartışılan cbf ybr apache sorusunu sormuyorum.Benim kararım ybr den yana idi.Lakin bws mi satma işim yalan olmazsa,satış sonrası elimde yaklaşık 3250-3500 tl
olacak.Yamaha ybr lerin 2011 kasa ve yukarışı çok güzel.Kalitesinden bahsetmiyorum bile. Ha bide bu ara cb 125 tartışmalara dahil olmuş. Çok zorunlu olmadıktan sonra tercih edeceğim bi model değil hem tip açısından hem malzeme eksikliği (devir saati vs.)
açısından.
Benim sorum şu şimdi 3500 civarına ıkına sıkına temiz 2. el bir ybr aramaktansa şu modeli (http://www.sym-tr.com/motorsikletdetay.asp?id=28) almak ne derece mantıklı olur?. 0 olması benim için büyük bir + sym ninde iyi bir marka olduğunu biliyorum.Tek sorun yamaha kadar yaygın olmaması ve belki bir nebze yamahadan düşük kalitede olması. İkisi arasında çok kararsız kaldım,yeni kasa ybr ler ayrı bir güzel ama bu makinede 0. Bir yol gösterin ne olur