- Katılım
- 6 Haz 2006
- Mesajlar
- 518
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar
şant jeridini aldım uygulamasını bilmiyordum yinede bi deneyeyim dedim sizce olmuşmu arkadaşlar?
ben
:cat::cat::cat:
:wiinkk:
:rendeer::rendeer:
şant jeridini aldım uygulamasını bilmiyordum yinede bi deneyeyim dedim sizce olmuşmu arkadaşlar?
ben
:cat::cat::cat:
:wiinkk: