ybr jant şeridi

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
slm arkadaşlar
şant jeridini aldım uygulamasını bilmiyordum yinede bi deneyeyim dedim sizce olmuşmu arkadaşlar?
1001.jpg

1004.jpg

1007.jpg

ben
1018.jpg

:cat::cat::cat:
:wiinkk::):rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
JANTLAR GÜZEL OLMUSTA DİĞER TARAFTAKİLERİ CIKARIRSAN DAHA İİ OLUR BENCE DİĞERLERİ YAKISMAMIS:cat: BİDE TANK PAD TAKARSAN DAHA GÜZEL OLUR KIMIZI Bİ TANE BULURSAN SÜPER OLUR:cat:
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
9
:)kardeş guzel olmus jantlar yanlız kırmızı degılde turuncu mukemmel olurdu devır saatındekılerı depodakı fılan sök bence benım motor kırmızı renk bende y
aptım cok hos oldu yınede ybr yakısıyo ona kazasız surusler dılegıyle:)










ruzgara karsı esmeyı bılemezsen motora bınmedıysen yasıyorum dıyemezsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen beğendiysen bende çok beğendim:p
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
143
10 numara olmuş dostum bende motoruma yaptım 1 haftada söküldü bunlar bant şeklindemi?

motorun görüntüsü boyleydi tabi artık değil bu şeritler kalıcıysa bilgi verirmisin teşekkürler
1531.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
süper olmuş:wiinkk: bu arada ybr temiz duruyo 2005 model gibi kaç model
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gösterge ile far çevresine yapmasan daha güzel olacakmış ama!!yinede güzel olmuş emeğine sağlık:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yakışmış hakkaten :)

2005lerin orjinalinde depolarında beyaz yamaha yazıyor 2005 model R1'lerde de orjinalmiş sanırım :) bu 2006 olabilir:)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
arkadaşlar motorum 2007 modeldir.şuan depodakini söktüm bence böyle daha iyi oldu yeni fotolar eklicem tankpadde alıyorum..bugün arkadaşla kesikköprü barajına gittik yol cok toz ve taşlıktı arkadakiler söküldü.
goldenhead,evet bant şeklinde ama ortada cift taraflı bant var ben onları kaldırıp japon yapıştırıcısı kullancam daha saglıklı olur diye

işte son hali,
1825.jpg

1812.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
depoda beyaz yamaha yazısı varmıydı? tankpad ne kadar ? özelliklerini anlatsana biraz. onun da resmini görmek isteriz :cherry:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
kardeş sende hyosung gt250 yok mu ne uğraşıyon o zaman YBR ile onu sadece yıka sil benzin doldur bin sengt250 ye takıl bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst