Ybr için Michelin Pilot & Pirelli Dura Traction & Pirelli MT65

Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
12
slm abiler ybr için ön arka tk lastik değiştirecem su üç lastik arasında kullandıklarınız varsa düşüncelerinizi bekliyorum.
1.michelin pilot sporty 190-200 tl
2.pırelli dura traction 150-160 tl
3.pirelli mt65 140-150 tl
michelin in yumuşak ve konforlu oldugunu duymustum pırellı mt65 e gore fakat pırellı dura traction yeni çıkmış (daha doğrusu tüekiyede satışa yeni konulmuştur) brezilyada üretiliyomuş
bildiğim kadarıyla desende hoş fakat hamurunun yumuşaklığı,freni ,viraj kabiiliyeti kullanan varsa ondan öğrenmek gerekir ...
epinize şimdiden teşekkürler
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Mıchelın pilot sporty kullanıyorum çok memnunum,birkaç riskli durumda hatta birinde zemin ıslaktı gayet iyi bir frenlemeyle durdum.Virajlarda da motosikleti rahatlıkla yatırabiliyorsun.Lastikler değiştirdikten sonra sürüş zevki bile inanılmaz artıyor.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bunun için topik açmasaydin keşke..gel ybr 125 topigine işi bilen adamlar var kullanan adamlar var yardim ederler..
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
12
verdiğinız bilgilerden dolayı hepınıze tesekkurler
ıkı gundur elektrikler olmadıgı ıcın gıremedım nete ondan cvp yazamamıstım
koray ve yucel bey sız mıchelın kullanıyomusunuz.mıchelın takılı ybr nızın resmını koyabılırmısınız zahmet olmazsa motosikletın uzerınde nasıl durdugunu merak edıyorum...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
verdiğinız bilgilerden dolayı hepınıze tesekkurler
ıkı gundur elektrikler olmadıgı ıcın gıremedım nete ondan cvp yazamamıstım
koray ve yucel bey sız mıchelın kullanıyomusunuz.mıchelın takılı ybr nızın resmını koyabılırmısınız zahmet olmazsa motosikletın uzerınde nasıl durdugunu merak edıyorum...

cbf te vardı michelen gayet yakışıyor.. şimdi bahar sonunda ybr ye takacağım.. O konuda sıkıntın olmasın güzel duruyor :)
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Motosikletimin orjinal lastikleri michelin sporty, daha önce başka bir motosiklet kullanmadığım(uzun süre) için diğerlerine göre iyi yada kötü diyemem. Ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim frenlemede çok başarılı, virajlarda gazın şiddetini değiştirmezseniz kolay kolay bırakmıyor, güven veriyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Hangisi iyi diye sormana hiç gerek yok aslında,fiyat/performans oranı aynı. Hangisi pahalı ise en iyisi o anlayacağın. Duro traction daki aşırı fazla diş deseni asvalt ta bi michalen kadar bi mt 65 kadar verimli olmayacaktır. Bağ bahçe, toprak yol, köy ortamlarında kullanıma daha uygun duro traction. Duro Tractionla mümkün değil michalenle girdiğin gibi asvalt virajına giremezsiniz. Bu lastiğin tercih edilmesinin tek sebebi, diş desenlerinin lastiğin reklamını çok iyi yapması ve aldatmasıdır. Neden duro traction aldın diyorum. (Abi diş desenleri çok güzel) diyor mesela vatandaş. Yani buna aldanmış. O seviyede derin ve boşluğu olan diş desenine sahip bi lastik, otomatikman lastiğin yere temas eden yüzeyinin bi michalen e bi mt 65 e göre az olması demektir. Bu sebepten asfalt için diğer iki markanın daha olumlu sonuçlar vereceği bellidir.
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
Metzeler ME 22 yi unutmayın.. Bu ölçüdeki iyi lastiklerden biridir
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Ben pirelli mt 65 kullanıyorum. Şu ana kadar ne virajda sıkıntı yarattı nede frenlemede.Ama orjinal lastiklerinde düz yolda giderken bile güven alamıyordum motordan.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bende 2 motor var birindeprelli mt 65, ötekinde prelli dura var. Kesinlikle dura derim.
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
ME 22 bu sınıfta ki bir motor için gayet iyi bir lastik. Değerlendirilmeli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst