Ybr esd 125 modifiye bi fikir ver sende.

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Aynaları sök diyecektim ama daha konuyu açmadan halletmişsin, Allah akıl fikir versin .... oldu mu bir fikir işte :queen:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
haaaa birde orta sehpayı söktür o çok iğrenç yan ayaklığıda biraz daha açtır. motoru yan sehpaya bırakınca baya aşşağıya yatsın çok şekil olur o şekilde .
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
''Size ne beyler ! Ben ölmeyi bayılmak sanıyorum '' Demiş kısaca arkadaş
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
eksozu komple sök sesi değişsin ön farıda sök biraz endro havası katsın hatta frenleri de sök üzerine DuRDuRuLaMaZ diye nick yaz daha anlamlı olsun lastikleri R6 lastiği tak çekemese de havası olsun amörtisörleri sök yere daha yakın gitsin hatta koltuğu da sök çukurlara girdikçe azgın bi boğanın üstünde rodeo yapıyor gibi hissedersin :D :D :D :D
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Antalyanın sıcakları yaramamış finikede yediği portakalların vitaminleri sıcak ile temas sağlandığı zaman yan etki yapıp beyin hücrelerinin %99,9' u öldürmüştür. Geride kalan %0,1 ilede bu güzelim ybr nin anasını bellemeye çalışman çok saçma ve gereksiz bir hareket olmuş...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yapabiliceğin en güzel cingen tuning sinyalleri sökmektir
sana en güzel tavsiye ..
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
sinyalleri led yaptır aynaları mondial drift aynası al elciklere şekilli denge topuzu tak bence yeterli
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga sen zaten gerekli zamazingoları sökmüşsün:pl:
başka bir şeyler yapmak istersen daha akılcı fikirler bulman gerek mesela ön farı sökebilirsin:thumleft:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Debriyaj kolunu sök ne gerek var YBR'ye modiye yapan adam vites değiştirirken debriyaj mı kullanır hiç :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

Ön ayaklığı sök motor hafiflesin, zaten motora süpermen gibi yatacağın için ayaklığa ihtiyacın olmayacak.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Piyasada 103star 105cobra kalmayınca modifiye edilicek garibim ybrlere sardı millet... Ker-ane motoru moduna sokulmuş resmen makina..
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
ben de konuyu dikkatle inceledim yorum yapılamayacağına karar verdim.

saygılar. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım gidip bi takım kısa koso ayna al kendine..bu milletin çenesi sussun..hem mal adamın keyif adamın isterse turuncuya boyar..size ne?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst