- Katılım
- 18 Mar 2010
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar kafama takılan birkaç soru var kısaca bahsetmek istiyorum hatay'da yaşıyorum 30.000 km motorsiklet tecrübem var halen de yarı otomatik motorsikletim var ve kullanmaktayım. ev alacagımdan dolayı aracımı sattım. yarı otomatikle idare ediyorum lakin eşimle birlikte uzun yolculuklar yapamıyorum... 15 güne bir eşimle iskenderuna gidebileceğim ayda 1 de adanaya gidebileceğim bir motor düşünüyorum. bu yolculuklarımızda belen ilçesi var ve yokuşları ile ünlü....
1-yokuşlarda 2 kişi + çanda ile bayılmayacak
2-hem beni hemde kendini yormayacak
3-hem şehir içi hemde şehir dışı sürüşünden zevk alcağım
3-max 1 sene sonra araç alacağım lakin motorumu satmayacağım yıllarca bende kalacak belki cocugumun ilk motoru olacak.
5-kış döneminde kullanmayacagım ortalama 4 ay yatacak.
ybr ve cbf nakit para istiyor indirim yapmıyor... pulsar ise elden ne verirsen aydan aya ödersin diyor (işimden dolayı güven)
bu şartlar altında bu 3 motoru kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Teşekkürler
1-yokuşlarda 2 kişi + çanda ile bayılmayacak
2-hem beni hemde kendini yormayacak
3-hem şehir içi hemde şehir dışı sürüşünden zevk alcağım
3-max 1 sene sonra araç alacağım lakin motorumu satmayacağım yıllarca bende kalacak belki cocugumun ilk motoru olacak.
5-kış döneminde kullanmayacagım ortalama 4 ay yatacak.
ybr ve cbf nakit para istiyor indirim yapmıyor... pulsar ise elden ne verirsen aydan aya ödersin diyor (işimden dolayı güven)
bu şartlar altında bu 3 motoru kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Teşekkürler