ybr,cbf,pulsar sorunsalı....

Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
merhaba arkadaşlar kafama takılan birkaç soru var kısaca bahsetmek istiyorum hatay'da yaşıyorum 30.000 km motorsiklet tecrübem var halen de yarı otomatik motorsikletim var ve kullanmaktayım. ev alacagımdan dolayı aracımı sattım. yarı otomatikle idare ediyorum lakin eşimle birlikte uzun yolculuklar yapamıyorum... 15 güne bir eşimle iskenderuna gidebileceğim ayda 1 de adanaya gidebileceğim bir motor düşünüyorum. bu yolculuklarımızda belen ilçesi var ve yokuşları ile ünlü....

1-yokuşlarda 2 kişi + çanda ile bayılmayacak
2-hem beni hemde kendini yormayacak
3-hem şehir içi hemde şehir dışı sürüşünden zevk alcağım
3-max 1 sene sonra araç alacağım lakin motorumu satmayacağım yıllarca bende kalacak belki cocugumun ilk motoru olacak.
5-kış döneminde kullanmayacagım ortalama 4 ay yatacak.

ybr ve cbf nakit para istiyor indirim yapmıyor... pulsar ise elden ne verirsen aydan aya ödersin diyor (işimden dolayı güven)

bu şartlar altında bu 3 motoru kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Teşekkürler
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
cbf ile ybr aynı sınıfta,
Pulsar bir üst sınıfta,

Bunları kıyasladığına göre,

Al sana secenek,
Kredi ekle gerekırse İNAZUMA senin aradığın motor...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Pulsar'ı performans alarak sürersen yakıt tüketimin 100km'de 4 litreyi geçer. 2 kişi yüklü bir şekilde de düz yolda olmasa da yokuşlarda yorulur, fazla yakmasın istersen yokuşlarda 150'lik motor hızlarında kalman gerekebilir. 70'le yokuş çıkıp 3 litre ortalamayı korumak yerine tam gaz 90'la çıkıp ortalamayı 5 litreye dayamak hoşuna gitmez heralde. Uzun yolda bir de motorun titreşimi ve süspansiyonun sertliği sürücüyü ciddi anlamda yoruyor. Supermoto tarzı diyolar bunlara zaten, çok konfor bekleme Ybr, Cbf gibi.
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
cbf ile ybr aynı sınıfta,
Pulsar bir üst sınıfta,

Bunları kıyasladığına göre,

Al sana secenek,
Kredi ekle gerekırse İNAZUMA senin aradığın motor...

yapmayın arkadaş kanıma girmeyin 3'e indirdim motor sayısını şimdi 1 saattir inazumaya bakıyorum :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Inazuma'yı gördüm de tam Dede motoru. O kasaya 250cc çok komik durmuş :) Fazla da bi hız yapmıyo zaten, ayrıca yedek parçaları çok pahalı. Pulsar ondan iyi bi tercih olur artçı çok rahat edemese de.
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
Inazuma'yı gördüm de tam Dede motoru. O kasaya 250cc çok komik durmuş :) Fazla da bi hız yapmıyo zaten, ayrıca yedek parçaları çok pahalı. Pulsar ondan iyi bi tercih olur artçı çok rahat edemese de.

param olsa hiç düşünmeden kawasaki w800 alırım :D dede motorlarına ilgim var :D
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
30 bin km tecrübem olsa 250 cc düşürdüm herhalde dostum. Artçılı falan kullanıcakmışsın bide.
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
205
pulsarla 120 ile bayır çıkmak için zorlamak gerekmiyor motoru. Hemde toplam 140kg ile. 115 120 ortalama ve iki kişi ile uzun yolda 3.5 lt yakıyor.
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
35
Yeni aldığım daha da tecrübeye yeni başladığım pulsarın performansından cok memnun kaldım sımdılık tabii , aetçı ile henuz denemedim ama çekisi gücü hissedilir bana göre ... fiyat performans ilişkisi 10/9 bana göre
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
pulsarla 120 ile bayır çıkmak için zorlamak gerekmiyor motoru. Hemde toplam 140kg ile. 115 120 ortalama ve iki kişi ile uzun yolda 3.5 lt yakıyor.
Pulsar bayır yukarı 120 yapabiliyomu ki ? Bayırdan kastettiğin nedir, burada en fazla 115'i gördüm.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
ybr-cbf ile iki kişi rampada fenalık gelir. 250 cc olmalı en az kriterlerini ona göre belirle. çok dik rampada tek kişi ybr 60 a kadar düşüyor iki kişi 40 la anca çıkarsın
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
merhaba arkadaşlar kafama takılan birkaç soru var kısaca bahsetmek istiyorum hatay'da yaşıyorum 30.000 km motorsiklet tecrübem var halen de yarı otomatik motorsikletim var ve kullanmaktayım. ev alacagımdan dolayı aracımı sattım. yarı otomatikle idare ediyorum lakin eşimle birlikte uzun yolculuklar yapamıyorum... 15 güne bir eşimle iskenderuna gidebileceğim ayda 1 de adanaya gidebileceğim bir motor düşünüyorum. bu yolculuklarımızda belen ilçesi var ve yokuşları ile ünlü....
Konfor açısından en iyisi CBF. Sonra YBR. Pulsarın selesi taş gibi. Rahatsız.
1-yokuşlarda 2 kişi + çanda ile bayılmayacak
Pulsar YBR CBF

2-hem beni hemde kendini yormayacak
Pulsar YBR CBF
Pulsarın konfor rezalet. Hele ki uzun yolda. YBR ve CBF nispeten daha rahat. Özellikle CBF.

3-hem şehir içi hemde şehir dışı sürüşünden zevk alcağım
Pulsar YBR CBF
Üçüde şehir içineuygun, şehirlerarası uzun yol için uygun değil. Yorulursun.

3-max 1 sene sonra araç alacağım lakin motorumu satmayacağım yıllarca bende kalacak belki cocugumun ilk motoru olacak.
Pulsar YBR CBF

Bu parça kalitesi ve bu distrübütör ile pulsarlar çöp olmaya mahkum.... Bkz >> Hyosung.

5-kış döneminde kullanmayacagım ortalama 4 ay yatacak.
Pulsar YBR CBF

Hepsi çok güzel yatar. Heleki virajlarda :p :)

ybr ve cbf nakit para istiyor indirim yapmıyor... pulsar ise elden ne verirsen aydan aya ödersin diyor (işimden dolayı güven)

Bir nedeni var elbet...
bu şartlar altında bu 3 motoru kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Teşekkürler

Biz teşekkür ederiz. Ama keşke forumu okusaydınız biraz. Bu sorduklarınız defalarca tartışıldı...
 
Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
152
Ybr yokuşta soluksuz kalıyor (aktif kullanıyorum) , cbf ise bir nebze daha iyi ama pulsar neredeyse 2,5 ybr gücünde ve alet güzel kaçıyor. Hiç düşünmeden pulsar al derim
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
Konfor açısından en iyisi CBF. Sonra YBR. Pulsarın selesi taş gibi. Rahatsız.

Pulsar YBR CBF


Pulsar YBR CBF
Pulsarın konfor rezalet. Hele ki uzun yolda. YBR ve CBF nispeten daha rahat. Özellikle CBF.


Pulsar YBR CBF
Üçüde şehir içineuygun, şehirlerarası uzun yol için uygun değil. Yorulursun.


Pulsar YBR CBF

Bu parça kalitesi ve bu distrübütör ile pulsarlar çöp olmaya mahkum.... Bkz >> Hyosung.


Pulsar YBR CBF

Hepsi çok güzel yatar. Heleki virajlarda :p :)



Bir nedeni var elbet...


Biz teşekkür ederiz. Ama keşke forumu okusaydınız biraz. Bu sorduklarınız defalarca tartışıldı...
forum tartışmalarını okuduğumda çoğu kimse kullandığı makineye toz kondurmuyor... ybr kullanan bir tanıdığım ile telefonla görüştüm artçı+çanta belen yokuşunu çok rahat çıkarsın (80 kms) diyor gel de inan :( bu nedenle marka fanatikliği yapmak yerine sizin gibi objektif yorum yapacak değerli insanlardan yorum bekledim ve aldım (teşekkürler) hyosung un başına gelenlerin bajaj gurup'un bir ürünü olan ''pulsarın'' başına gelme ihtimali biraz düşük satış rakamlarına ve pazar payına güvenerek bunu söylüyorum... tabiki ileride ne olur ALLAH bilir. ybr 250 sıfır olarak satılmış olsa idi 8-12 bin arası hiç düşünmezdim bile :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:30 ----------

Pulsar bayır yukarı 120 yapabiliyomu ki ? Bayırdan kastettiğin nedir, burada en fazla 115'i gördüm.
https://www.youtube.com/watch?v=-G1p1PUY_EI

bu bayır yeterli :D belen yokuşlarına benziyor :D
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
83
Ben en çok belki çocuğunun ilk motoru olabileceği maddesine takıldım. Görgüsüz, doyumsuz, konu komşuya gösteriş yapmak için yaşayan bir toplumda bunu başarabilirsen büyük başarı olurdu :) Saydıkların arasında bu maddeye uyan tek motor ybr.Ancak ilk 3 madde için bence bu motorların hiçbirisi uygun değil.Direkt 250 cc ve üzerine bakmak lazım.
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
Ben en çok belki çocuğunun ilk motoru olabileceği maddesine takıldım. Görgüsüz, doyumsuz, konu komşuya gösteriş yapmak için yaşayan bir toplumda bunu başarabilirsen büyük başarı olurdu :) Saydıkların arasında bu maddeye uyan tek motor ybr.Ancak ilk 3 madde için bence bu motorların hiçbirisi uygun değil.Direkt 250 cc ve üzerine bakmak lazım.

çocuklugumda mahallede bir dayı vardı peugeot 103 motoru vardı tır tır tır her yere onunla giderdi... bir tane de torosu (station wagon) vardı hanımı kızı doluğur gezmeye giderlerdi şuanda halen kullanıyor o motor ile o aracı :) benimde kafa aynı onun gibi ama yeni jenerasyonu :) max 2 sene sonra aracımı aldıgımda motor şehir içinde gezmelik + arada tek başıma 60-150 km yollara gitmelik bir araç olarak kalacak bu nedenle 250 üstü maddi olarak araba almamı geciktirecek :(
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
250 ccden uzun yol motoru olmaz artçıda varsa 400 cc bana göre ideal inazumada ağır 600 cc kasasına 250 cc atmışlar düşük ccyi düşünmezdim bile 10.000 km drift kullandım motor dediğin gitmeli torklu olmalı yokuşlarda 80 fıs attınmı gitmeli pulsarda bir süre sonra yetmiyor 600cclere bakmaya başladım 200 ccler böyle gidiyorsa 600 ccler nasıl gider kim bilir :joker:
 
Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
15
pulsar ybr ve cbf 3 ünüde kullanmış biri olarak cbf yi öneririm sana uzun yolda cbf cok daha kalitelidir daha az hissettirir pulsarla 2 saatlık bır uzun yol gitmiştim gerçekden rahatsızlık verıyor bitsin yol diye basıyordum enson cbf en mantıklısı bence tabıkı karar senın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst