- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar konu açtım fakat görmeyenler olmuştur tekrardan kendimi tanıtayım ben Atakan 16yaşındayım motor merakım her zaman oldu ve hala daha devam etmekte kıyıda köşede alın terimle çalışıp kazandığım 4000tl param var 1000tl'sini ehliyete geri kalanınıda Yamaha Ybr 125Esd modelini almayı düşünüyorum motoru çok beğeniyorum öyle çok fazlada yakmıyormuş fakat bi kaç sorum var benim bu motor hakkında
1- Motorumun ön farını yuvarlak far yapabilirimiyim maliyeti ne kadar olur?
2- Motorumun alt tarafına sakal dedikleri şeyden taktırmak istiyorum fiyatı ne kadardır?
3- Son olarak bunları yapınca motorum apaçi tarzında görünmez demi ben o tarz basık soba borulu egzoslardan hoşlanmıyorum
cevaplarınız için herkese teşekkürler.
1- Motorumun ön farını yuvarlak far yapabilirimiyim maliyeti ne kadar olur?
2- Motorumun alt tarafına sakal dedikleri şeyden taktırmak istiyorum fiyatı ne kadardır?
3- Son olarak bunları yapınca motorum apaçi tarzında görünmez demi ben o tarz basık soba borulu egzoslardan hoşlanmıyorum
cevaplarınız için herkese teşekkürler.