- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.
Yakın bir zmaan önce 2011 model YBR 125 satın aldım. henüz 8500 km de(orjinal, eminim)
Birkaç sorum, sorunum var.
1- Debriyajla ilgili sorun en önemlisi. Debriyajın tma kavrama noktasında bırakırken bir atma yaşıyorum ileri doğru. Özellikle kalkışlarda oluyor. Çok yavaş bırakırsam debriyajı da hafif mekanik bir ses duyuyorum. Debriyaj ayarı kaplin lastikleri değişimi falan işe yaramadı ( Not: debriyaj mükemmel ayırıyor, kaçırma falan asla yok. Gazı doldurup debriyajı bırakınca tekere bile geliyor deneme amaçlı deneyince balata bitik değil yani)
2- Bu motor gaz vermeden çalışmıyor yahu !!!! Hava filtresi buji değişimi karbüratör temizliği ayarı yaptım yok arkadaş yok gaz vermeden çalışmıyor genelde. Hepsi mi böyle ?!
3- Bu far kafasını hiç beğenmedim ben, yuvarlak kafaya çevirmek istiyorum, yapan var mı ? Var ise şayet nasıl yaptınız hangi parçaları satın aldınız nasıl taktınız ?
Şimdiden çok teşekkürler.
Yakın bir zmaan önce 2011 model YBR 125 satın aldım. henüz 8500 km de(orjinal, eminim)
Birkaç sorum, sorunum var.
1- Debriyajla ilgili sorun en önemlisi. Debriyajın tma kavrama noktasında bırakırken bir atma yaşıyorum ileri doğru. Özellikle kalkışlarda oluyor. Çok yavaş bırakırsam debriyajı da hafif mekanik bir ses duyuyorum. Debriyaj ayarı kaplin lastikleri değişimi falan işe yaramadı ( Not: debriyaj mükemmel ayırıyor, kaçırma falan asla yok. Gazı doldurup debriyajı bırakınca tekere bile geliyor deneme amaçlı deneyince balata bitik değil yani)
2- Bu motor gaz vermeden çalışmıyor yahu !!!! Hava filtresi buji değişimi karbüratör temizliği ayarı yaptım yok arkadaş yok gaz vermeden çalışmıyor genelde. Hepsi mi böyle ?!
3- Bu far kafasını hiç beğenmedim ben, yuvarlak kafaya çevirmek istiyorum, yapan var mı ? Var ise şayet nasıl yaptınız hangi parçaları satın aldınız nasıl taktınız ?
Şimdiden çok teşekkürler.