Yine burdan öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım..
Yaklaşık 50 cm'lik bir inşaat demirinin ucuna kaynatacağın 14mm bir somunla amortisörün içinde en altta bulunan somunu tutarsın, diğer yandan amortisör dış borusunun altındaki 8 alyanla tutulan somunu çevirdiğinde dış boru ile iç boruyu ayırmış olursun, ondan sonrasını halledersin zaten...
14 alyanla acılıyor bu gun acıp degiştirdim yardımcı olan arkadaslara tesekkürler.