Güney amerikaya kadar nasıl gitmişler acaba onu merak ettim şimdi![]()
amerikaya şöyle geçtiler. Motorlarını amerikaya giden gemiye park ediyorlar ve sonra uçakla türkiyeye dönüyorlar. O sırada gemi yükleniyor amerikaya gidiyor. Fatih abiler de uçakla amerikaya gidiyorlar ve motorlarını gemiden çıkarıyorlar. Yanlışım yoksa böyle olmuştu