- Katılım
- 24 May 2009
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #1
http://www.hizliupload.com/viewer.php?file=77299085139842141518.jpg
Son düzenleme:
arkadaşlar ön fren diskin havası aşşaıdaki vidadanmı alınıyor bilen arkadaşlar yardım edebilirmi. hava alma işlemi nasıl yapılır. teşekkürler![]()
http://www.hizliupload.com/viewer.php?file=77299085139842141518.jpg
evet orayı ufak ufak gevşetiyorsun çok yavaş yavaş hidrolik yağı ufak ufak çıkınca hemen sıkıyorsun havası alınmış oluyor...
arkadaşım cevap yazdığın için çok teşekkürler:cat:
ne demek faydalı olduysak ne mutlu bana dua edersin belki arkamızdan...![]()