ybr 125 BENZİN İBRESİ

Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
herkese slm
arkadaşlar bendeki 2005 ybr nin benzin ibresine bağlı olan dinamo yandığından yenisi ile değiştirdim. ibre çubuğunu çıkartıp yeni dinamoya taktığımda kontağı her açışımda ibre tam ortaya kadar geliyor ve orda kalıyor hiç aşşağı düşmüyor. İbre cama yada göstergeye değmiyor yani bir sıkışma yok. ibreyi yeni dinamoya takmadan önce kontağı açtım ve tahmini olarak ortalarda ibre çubuğunu bastım kontağı kapatırken hemen sonra düşüyor açarkende hemen ortaya geliyor fakat dediğim gibi hep orda hiç düşmüyor deneyimi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.. şimdiden teşekkürlerrr...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
peki benzin bittikçe aşağı düşme oluyormu??
eğer öyleyse deponu tam doldurup ibreyi tekrar çıkarıp tam dolu pozisyonunda yeniden takmalısın..
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
peki benzin bittikçe aşağı düşme oluyormu??
eğer öyleyse deponu tam doldurup ibreyi tekrar çıkarıp tam dolu pozisyonunda yeniden takmalısın..
arkadaşım cevap için teşekkürler
benzin bittiği zaman da yine aynı yerde kalıyor. sanırım şamandre takılmış da olabiliri
benim asıl öğrenmek istediğim o ufak ibrenin ayarını neye göre yapacağız. kontağı açıp tahmini mi takılacak yoksakontak kapalı iken mi takacağız...
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
52
Motosikleti
HONDA CB125F 2018
benim ybr kontak kapalıken de benzin göstergesi gösteriyor yani kontağı kapattığım halde aşağı inmiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst