- Katılım
- 24 May 2009
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #1
herkese slm
arkadaşlar bendeki 2005 ybr nin benzin ibresine bağlı olan dinamo yandığından yenisi ile değiştirdim. ibre çubuğunu çıkartıp yeni dinamoya taktığımda kontağı her açışımda ibre tam ortaya kadar geliyor ve orda kalıyor hiç aşşağı düşmüyor. İbre cama yada göstergeye değmiyor yani bir sıkışma yok. ibreyi yeni dinamoya takmadan önce kontağı açtım ve tahmini olarak ortalarda ibre çubuğunu bastım kontağı kapatırken hemen sonra düşüyor açarkende hemen ortaya geliyor fakat dediğim gibi hep orda hiç düşmüyor deneyimi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.. şimdiden teşekkürlerrr...
arkadaşlar bendeki 2005 ybr nin benzin ibresine bağlı olan dinamo yandığından yenisi ile değiştirdim. ibre çubuğunu çıkartıp yeni dinamoya taktığımda kontağı her açışımda ibre tam ortaya kadar geliyor ve orda kalıyor hiç aşşağı düşmüyor. İbre cama yada göstergeye değmiyor yani bir sıkışma yok. ibreyi yeni dinamoya takmadan önce kontağı açtım ve tahmini olarak ortalarda ibre çubuğunu bastım kontağı kapatırken hemen sonra düşüyor açarkende hemen ortaya geliyor fakat dediğim gibi hep orda hiç düşmüyor deneyimi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.. şimdiden teşekkürlerrr...