Yazlık Eldiven Tavsiyesi

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Merhabalar,

Yarın yazlık eldiven almak zorundayım çünkü bugün 5. senesini tamamlamak üzere olan Richa evolution model eldivenlerimi yıkıyordum, birinin suyunu sıkayım dedim, elin üst kemiklerini koruyan büyük koruma çatladı hatta dökülmeye başladı, çamaşır sıkar gibi değil parmakları avucumda sıkarken biraz üst korumaya dokundum böyle oldu. tabi onca yıl gevremiş ve özelliğini yitirmiş yoksa esnek olmalı.

Neyse işin özü çok sevdiğim bu Richa Evolution modelini mi alsam yoksa alternatif mi arasam?

Alternatif olarak bunlardan tavsiye eden kullanan, kötü bulan ya da memnun olan var mıdır? Başka önerilere de açığım, kriterim iyi korumalar ve yaz için iyi havalandırma, Richa beni memnun ediyordu ancak 5 seneyi geçti eski model, meteryal koruma falan geliştirilen yeni bir şey olmuştur, şu an piyasada olan esk-yeni karışık hoşuma giden modeller bunlar, ne dersiniz?

Spidi X-GT
Spidi TXR
Five Gloves Stunt Evo Airflow
Five Gloves Rs3
Five Gloves Stunt Leather veya Tekstil
Ixs carbon mesh 3
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Scoyco MC23 kullanıyorum, gayet memnunum.

Teşekkürler. Avuç içindeki korumalar zayıf olmasa fiyat çok iyi, avuç içinde kaba bölgede ve bilekte sert korumalar bir şekilde önemli benim için, çünkü o bölgede uzun yıllar bilgisayar kullanmaktan kaynaklanan sakatlıklarım var, oraları korumazsa beni sıkıntıya sokar.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
yazlık her iki tekstil eldivenimin (alpinstar ve 4rider) avuçiçi kısmı parçalandı. bu sefer deri yazlık "Macna ozone air" eldiven aldım. memnunum diyemem henüz alışamadım , deri eldiven tekstile göre biraz daha sert ve kalın.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Ben de 2 ay önce arayışa çıkmıştım. 5-10 mağaza gezdim, saydıklarınızı denedim.

Spidi'leri direkt eleyin derim. TXR iş eldiveni gibi bir şey. XGT fena değil ama slider'ı yok gibi bir şey.
Ixs'i denemedim.
Revit'in dirt 2 diye bir modeli var. Çok sağlam, korumaları çok güzel. Ancak pek rahat edemedim.

Five'ın eldivenleri çok rahat ama pek dayanıklı değil. Öyle 5 sene dayanacağını sanmam. Zaten eldiven ömrü 20 bin km denir.
Rs3 fiyat performans olarak çok güzel. Slider'ı var, konfor güzel. Ama kumaşı çok sağlam gelmedi. Ayrıca bir de bunun daha ucuz modeli var, adını unuttum. Kumaşı daha da kötü.
Stunt leather da güzel. Korumaları sağlam, stunt serisinin deri takviyelisi.
Stunt evo airflow'un güzel bir slider'ı var ama kumaş çok sağlam değil. Zaten fileli bir yapısı var. Ama püfür püfür esiyor.

Ben sonuç olarak airflow'u aldım, memnunum. Ama 1 beden küçük alabilirmişim, kullandıkça yarım beden genişledi avuç içi kısmı.
Stunt leather'ı da bütçemi aştığı için almadım.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Modeka baali kullanıyorum. Korumaları çok güven verici. Avuç içi kaydiricilari var. Bedenleri de tam.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Ben de 2 ay önce arayışa çıkmıştım. 5-10 mağaza gezdim, saydıklarınızı denedim.

Spidi'leri direkt eleyin derim. TXR iş eldiveni gibi bir şey. XGT fena değil ama slider'ı yok gibi bir şey.
Ixs'i denemedim.
Revit'in dirt 2 diye bir modeli var. Çok sağlam, korumaları çok güzel. Ancak pek rahat edemedim.

Five'ın eldivenleri çok rahat ama pek dayanıklı değil. Öyle 5 sene dayanacağını sanmam. Zaten eldiven ömrü 20 bin km denir.
Rs3 fiyat performans olarak çok güzel. Slider'ı var, konfor güzel. Ama kumaşı çok sağlam gelmedi. Ayrıca bir de bunun daha ucuz modeli var, adını unuttum. Kumaşı daha da kötü.
Stunt leather da güzel. Korumaları sağlam, stunt serisinin deri takviyelisi.
Stunt evo airflow'un güzel bir slider'ı var ama kumaş çok sağlam değil. Zaten fileli bir yapısı var. Ama püfür püfür esiyor.

Ben sonuç olarak airflow'u aldım, memnunum. Ama 1 beden küçük alabilirmişim, kullandıkça yarım beden genişledi avuç içi kısmı.
Stunt leather'ı da bütçemi aştığı için almadım.

Çok teşekkürler baya güzel yorumlar, yarın bu eldivenleri denerken dedikleriniz aklımda olacak.

Revit'in bende geçmişe ait hoşuma gitmeyen eldiven maceraları var, çok çabuk 2. senenin sonuna varmadan dağılmaları meşhurdu, garantiden değiştirip aynı sorunu yaşamıştım, bu dediğim tabi 10 sene öncesine ait bir deneyim, ondan sonra spidi kullanmıştım Jab-R diye bir model var ona benziyordu, memnun kalmıştım ama biraz hızlı yıpranmıştı ki sonraki tercihim Richa Evolution olmuştu.

Five'ın Wfx kışlık eldivenini aldım gerçekten çok rahat ve hafif, dayanıklılığını göreceğim artık, aklım bu sebepten Richa ile Five arasında kalmıştı, sonuçta stunt airflow tavsiyeniz biraz aklıma yattı gibi mutlaka deneyeceğim tabi deri mi yoksa tekstil mi o biraz kafa karıştırıcı. Ixs carbon mesh 3 biraz 4 mevsim gibi geldiğinden emin olamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

Modeka baali kullanıyorum. Korumaları çok güven verici. Avuç içi kaydiricilari var. Bedenleri de tam.

İlk defa duydum motosiklet aksesuarlarına gideceğim neyse ki sizin model de dahil hepsi var, denemek isterim belki fikrimi değiştirir, çünkü hoş duruyor ve fiyatı da uygun umarım korumaları da dünya standartlarına uygun onaylıdır.

Bir konu daha aklıma geldi, Richa eldivenin çok iyi çalışmasa da deri olması sebebiyle telefonu kullanma şansım oluyordu, bu eldivenler içinde telefon için eldiveni çıkartmadan kullanmayı sağlayan parmak uçlarında özellik olanı var mıdır?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Bir konu daha aklıma geldi, Richa eldivenin çok iyi çalışmasa da deri olması sebebiyle telefonu kullanma şansım oluyordu, bu eldivenler içinde telefon için eldiveni çıkartmadan kullanmayı sağlayan parmak uçlarında özellik olanı var mıdır?

Rs3'te, stunt airflow'da ve revit dirt 2'de var. Leather'ı hatırlamıyorum. Büyük olasılıkla vardır.
Spidi'de yok.

Zaten dokunmatik özelliği olan eldivenleri işaret ve baş parmakları farklı oluyor, parlak bir malzeme kullanıyorlar. Kolayca ayırt edilebiliyor.

@Deadly Sto(R)m
Dokunmatik özelliği/desteği varsa bastırmakla uğraşmaya gerek kalmıyor.
Five gloves stunt airflow ile rahatça mesaj yazabiliyorum, navigasyonda bakınabiliyorum.


Ekleme: şimdi aklıma geldi. Motomax'ta knox orsa diye bir eldiven var. Five kadar olmasa da yazlık. Korumaları ve konforu çok çok iyi. Ona da bir bakın derim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
@pea O zaman benim eldivenlerde dokunmatik filan yok. Neyse ki bastirarak da olsa arama cevaplama yapabiliyorum. O bana yetiyor 😎
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Herkese teşekkürler,

Bugün eldivenimi aldım, motosiklet aksesuarlarının bostancıdaki yerine gittim birkaç model yoktu daha doğrusu internet satışında varmış, five in rs3, stunt leather, onun benzeri şimdi kodunu hatırlayamadığım bir modelini, Spidi X-GT,Spidi TX denedim, Revit dirt 2 bulamadım yine benzer bir model buldum, five stunt leather medium denedim ama bilhassa serçe parmağımı ve yumruk kemiklerimi çok acıttı, large yakın bir model denedim iyi geldi ama biraz bol gibiydi ancak fiyat olarak beni aştı, spidi X-GT hoşuma gitti ama uzun bir model olduğu için eledim.

Sonunda FiveGloves Rs3'e karar verdim, cidden fiyat performans ürünü, korumaları iş görecek kadar yeterli, slider'ı gayet iyi, kısa olması güzel, ellerimi terletecek korkusu var ama onun için de ter emen bir kumaşı var dediler, şimdilik sürüşte gerçekten terletmedi, tabi zaman gösterecek, telefon için harika gayet hassas dokunabiliyorsunuz, elleri çok iyi kavrıyor ve esnek, kafamda soru işaretleri ise, hiç birimiz yaşamayalım ancak kaza olsa yerde sürüklenirken avuç içlerimiz için dayanıklı bir kumaşa sahip mi o biraz şüpheli korumaları var umarım işe yarar, slider gayet yeterli, parmak üstlerindeki korumalar darbede sertleşiyor dendi, bana biraz zayıf geldiler ancak yumruk kısmındaki gayet sağlam, neticede 234 TL'ye göre bence gayet iyi, kumaş olması sebebiyle bakalım ömrü ne kadar sürecek, eğer ki çok kısa sürerse bir daha kumaş düşünmem deriye devam ederim.

Diğer arkadaşların modellerine orada ulaşamadım, bu sıcakta da gezmek istemedim aklım kaldı ama eldiven cidden hoşuma gitti, ufak tefek eksikler haricinde güven verdi, kışlık five gloves dan memnun kaldığım için yazlık için de umuyorum doğru tercihi yaptım, motosiklet büyüttüğüm zaman o zaman biraz daha ciddi modellere bakabilirim. tekrar güzel fikirleriniz için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst