Yaz sonu motosiklet fiyatları düşer mi?

Katılım
26 Nis 2017
Mesajlar
8
Ben motosiklet almayı düşünüyorum 4-5 ay sonra sizce gt250 r yada cbr125 fiyatları düşer mi yeni başlıcam.
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
Şuan ufukta öyle bir düşüş söz konusu değil, bir sürpriz olmadığı sürece fiyatlar gittikçe artacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Stabil bir ekonomide öyle bir beklenti olabilir. Şimdinin Türkiye'sinde zor.
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
143
Neyin fiyatı düştü ki şimdiye kadar motosikletler de olsun.. Keşke ama çok zor..
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Düşerr merak etme :) Honda alırsan da seneye kar edersin :cherry: tecrübe ile sabit ... 6000-9000 arası cbr 250 bile bulursun 2011-2012 model arası
 
Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
177
Turkıyede hıcbır seyın fıyatı dusmez. Hatta aradıgın urunu bulamayıp daha pahalı seyler almak zorunda bıle kalıyorsun 2 katı fıyata.

Bunca yıllık hayatımda ogrendıgım en onemlı sey ıhtıyacları ertelememek. Mısal 2-2.5 yıl once bır kasa toplamayı ya da laptop almayı dusunuyordum. Kasa topladım, ust duzey bır kasaydı, 4.000 lıraya falan gelıyordu. Emsalı bır laptopta 5.000 lıra falandı. Dusundum acıl mı dıye, vazgectım sonra parayı keyfı harcadım. Cep telefonu uzerınden ıhtıyaclarımı bırazcık ugrasarak karsılıyordum offıce programlarıyla. Neyse, ustunden zaman gectı telefonum kullanılmaz hal aldı. Dedım bı ıphone se alayım turkcellden. Ayda 150 lıra falan fatura gelcektı toplamda. Dusundum, mevcut telefonum bıraz daha ıdare ederdı vazgectım. Sımdı hem laptoba hem telefona acılen ıhtıyacım var. Kasa toplasam 6000 lırayı gecıyor, laptoplar 7500 lıra. Turkcellde ıphone se yok, onun dısında alınabılecek telefonların aylık ucretlerı 250 lırayı gecıyor toplamda. Bense keyfı harcadıgım parayı suan arıyorum.

Yarın fıyatı duser umuduyla elınızde para bekletmeyın. Ikı kurus daha fazla verın alın. Yarınlar hep cok gec oluyor.
 
Katılım
26 Nis 2017
Mesajlar
8
Maalesef elimde para yok yazın çalışıp kazanıcam kazandığımla motosiklet almayı düşünüyorum yaz sonuna doğru bazı kişilerin zevkini aldıktan sonra kışın kullanamam diye düşünüp satışa cikaricagini hayal ediyordum bende
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
fiyatları kimse indirmez ama pazarlık miktarın çok büyük oranda artar.
 
Katılım
26 Nis 2017
Mesajlar
8
Eyvallah, hoşbulduk 🙌

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Zaten öğrenciyim yazın 4 ay calisicam askeri ücret bide Allah ne verdiyse mesailerle ehliyet ve ekipman hediye gelicek eş dosttan. Yatırım olarak da en azından malım mülküm olur param duman olmaz diye düşünüyorum sizce iyi olur mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

Düşerr merak etme :) Honda alırsan da seneye kar edersin :cherry: tecrübe ile sabit ... 6000-9000 arası cbr 250 bile bulursun 2011-2012 model arası

Öyle bişey bulabilsem öper başıma koyarım inşallah öyle olur
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
ocak ve şubat ayalarında motorunu satmaya çalışanlara bıkkınlık geliyor ne arayan ne soran oluyor. fiyatı çok kırabiliyorlar. kendimden biliyordum tvs yi şubatta 2800 e verecektim hatta adamla anlaştım gelmedi. bende satıştan kaldırdım geçen hafta tekrar satışa koydum 3500 e sattım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Para hırsı gözü dönmüş insanlar olduktan sonra düşmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst