Turkıyede hıcbır seyın fıyatı dusmez. Hatta aradıgın urunu bulamayıp daha pahalı seyler almak zorunda bıle kalıyorsun 2 katı fıyata.
Bunca yıllık hayatımda ogrendıgım en onemlı sey ıhtıyacları ertelememek. Mısal 2-2.5 yıl once bır kasa toplamayı ya da laptop almayı dusunuyordum. Kasa topladım, ust duzey bır kasaydı, 4.000 lıraya falan gelıyordu. Emsalı bır laptopta 5.000 lıra falandı. Dusundum acıl mı dıye, vazgectım sonra parayı keyfı harcadım. Cep telefonu uzerınden ıhtıyaclarımı bırazcık ugrasarak karsılıyordum offıce programlarıyla. Neyse, ustunden zaman gectı telefonum kullanılmaz hal aldı. Dedım bı ıphone se alayım turkcellden. Ayda 150 lıra falan fatura gelcektı toplamda. Dusundum, mevcut telefonum bıraz daha ıdare ederdı vazgectım. Sımdı hem laptoba hem telefona acılen ıhtıyacım var. Kasa toplasam 6000 lırayı gecıyor, laptoplar 7500 lıra. Turkcellde ıphone se yok, onun dısında alınabılecek telefonların aylık ucretlerı 250 lırayı gecıyor toplamda. Bense keyfı harcadıgım parayı suan arıyorum.
Yarın fıyatı duser umuduyla elınızde para bekletmeyın. Ikı kurus daha fazla verın alın. Yarınlar hep cok gec oluyor.