Yayla yolları keşif gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558


Uploaded with ImageShack.us
bu gün ilk önce Ayder yaylasını tepeden gören bir yaylaya(Huser yaylasına) çıkmak istedim. sonrasında da Pokut yaylasına çıkmak istedim. işte ben de onu diyorum, istedim:mrgreen:
bu arada Pokut yaylası için bknz:

http://www.motosiklet.net/forum/etk...-bir-motor-iki-kisi-super-kis-manzaralar.html

http://www.motosiklet.net/forum/etk...flar-rize-yaylasidir-muhtesem-manzaralar.html

















Ayder yaylasındayım



şu karşıki dağa ve onun da karşısına gitmek istiyorum















Huser yol ayrımı burası, Ayderden yukarı doğru biraz ilerleyince sola sapan yol



ve Huser yaylası maceram kısa sürüyor:pr:



bari etraftaki güzellikleri size aktarayım



























bu arının iki tarafında olan sarı şeyler nedir anlayamadım



şu tepeye çıkacaktım, orası düzlük bir yer ve bayağı manzarası var.



neyse oradan Çamlıhemşine indim, ne yapsam nereye gitsem diye düşünürken Çat tarafına doğru gideyim dedim, oradan ver elini Pokut yaylası



























burası Pokut yolu, Şenyuva köyünden sola dönülüyor.























bunun gibi 50 küsür tane viraj var bu Pokut yolunda. Şenyuvadan 13 km felan Pokut.



geldiğim vadi uzaktan uzağa görünüyor




























Buraya kadarmış, fazla kasmaya gerek yok, zira yukarıda çok kar var. sanırım buradan 4-5 km felan Pokut















şu aşağıdaki vadiye ineceğim































burada bayağı oyalanıyorum, güzel manzaralar ve çiçekler var.bayağı seyirli bi yer ayrıca.







































Çamlıhemşinde yöreye özgü ahşap oymalı bir cami kapısının üst kısmı
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yusuf yine herzamanki gibi süper karaler yakalamışsın. Eline saglık. Paylaşım için tşk.:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kanka bir gün ayılar parçalayacak seni bu dağlarda :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Güzel bir gezi gene arının yanındaki sarı şeyler topladığı polenler galba güzel yakalamşsınız
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Güzel bir gezi gene arının yanındaki sarı şeyler topladığı polenler galba güzel yakalamşsınız

polenler mi, hiç aklıma gelmemişti, iyi düşünmüşsünüz. ben de sırf o sarı şeyler yüzünden bayağı bi uğraştım bu pozu alabilmek için, arı bi türlü durduru yerde durmuyordu. makro çekim yapmanın da güçlüğüyle bayağı zorlaşıyor böyle bir poz alabilmek. teşekkürler bilgilendirme için.

fat280, teşekkür ederim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Trabzon'daki cross'u en yakın zamanda gidip bakalım kardeşim :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
valla böyle konular açılmıyomu, taş kafa gidip cross alsaydın diyorum :mrgreen:
Mükemmel kareler ellerinize sağlık ..
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
125
mükemmel kareler bunlar:) elinize yüreğinize sağlık,gitmiş kadar oldum,paylaşım iin teşekkürler
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
yusuf gezi harika olmuş, doğayla içiçe mükemmel kareler...

kullandığın fotoğraf makinasının marka ve modelini paylaşırmısın?
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese.
Cakalaz, tamam, ona önümüzdeki hafta sonu bakalım. ama bence orada bir ustaya göstersen daha mantıklı olur. onlar binince hemen anlıyor motorun geçmişini
twona, Fujifilm S 1500
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
çok güzel fotolar gerçekten tekerine sağlık, sizin oralar çok güzel kıymetini bilin, 2 hafta kadar gezmiştim yaylalarda dağlarda çok zevkliydi...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler, evet, karadeniz yaylaları ve dağlarıyla meşhurdur,insanı rehabilite eder, ben hafta sonu aç karna ve hafta içi bir gün tok karna alıyorum bu ilaçtan:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst