Yatmış motoru çalıştırmak.

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba beyler. Sorum şu. Bugün bir tanıdığımın 1 ay kadardır kullanılmayan Honda CBX250 Twisterını çalıştıralım dedik. Akü vardı. Açık jikleyi verdik marşı denewdik denedik çalışmadı. Sonra akü çok zayıfladı. Vurdurmaya karar verdik vurdurduk vurdurduk oda olmadı. Sonra sanırım bujiye benzin sıçradı dedim söktüm bujiyi temizledim taktım zorladık zorladık ancak çoooook uğraştıktan sonra çalıştı.

Yani sorum şu, yatmış ve aküsü olan bir motor, en kolay nasıl çalıştırılır, bu sırada jikle çekilirmi gaz vermemiz gerekirmi vs vs . :)

Cevaplar için teşekkürler.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
uzun süre yatan moturun jikle kelebeğine bir çay kaşığı benzin dökün marşa basın daha çabuk çalışır,
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Deodorant..
Kutu etiketinde itici gaz olarak bütan & propan yazan herhangi bir deodorant, oda spreyi, sinek ilacı, varsa çakmak gazı yada eter hava filtresine doğru 1-2 saniye sıkılır ve marş basılır.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Deodorant..
Kutu etiketinde itici gaz olarak bütan & propan yazan herhangi bir deodorant, oda spreyi, sinek ilacı, varsa çakmak gazı yada eter hava filtresine doğru 1-2 saniye sıkılır ve marş basılır.

Havaya uçmayalım abi :) Dizel landlara askerde ahtapot takılırdı ısıtmak için , motoruda sıcaklatırsak olur gibim sanki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst