- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Merhaba beyler. Sorum şu. Bugün bir tanıdığımın 1 ay kadardır kullanılmayan Honda CBX250 Twisterını çalıştıralım dedik. Akü vardı. Açık jikleyi verdik marşı denewdik denedik çalışmadı. Sonra akü çok zayıfladı. Vurdurmaya karar verdik vurdurduk vurdurduk oda olmadı. Sonra sanırım bujiye benzin sıçradı dedim söktüm bujiyi temizledim taktım zorladık zorladık ancak çoooook uğraştıktan sonra çalıştı.
Yani sorum şu, yatmış ve aküsü olan bir motor, en kolay nasıl çalıştırılır, bu sırada jikle çekilirmi gaz vermemiz gerekirmi vs vs .
Cevaplar için teşekkürler.
Yani sorum şu, yatmış ve aküsü olan bir motor, en kolay nasıl çalıştırılır, bu sırada jikle çekilirmi gaz vermemiz gerekirmi vs vs .
Cevaplar için teşekkürler.