Yarıştan 1 gün önce

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Türkiye Enduro Şampiyonası 3üncü ayağı Kemer Enduro Yarışı'nın 1 gün öncesi.

Yücel'le birlikte Kuzdere parkuruna gidip antreman çalışmalarını yerinde görmek istedik..

Saat 10:00 ve padok dolmaya başlamış..
Yarışçılar kayıt için hazırlanıyorlar..
Önce kayıtlar yapılacak sonra da motosikletler incelenecek..
Daha sonra da parkur denetlenip resmi antreman başlıyacak..


Fethiye ekibi KX lerini ısıtıyor..
HPIM1462.jpg


Yarışa hazır hale gelen motosikletlerin son ayarları deneniyor..
HPIM1463.jpg


Kayıt öncesinde bir tur atarak ısınmayı seçenler de var..
HPIM1464.jpg


Guruplaşıp parkurun içine dalmayı seçenler de...
HPIM1465.jpg


Hazırlıklarını bitiremeyenler..
HPIM1466.jpg


..ve onların arkasında orman içinde tozu dumana katanlar..
HPIM1467.jpg


Kayıt işlemleri başladı..
Önce kayıt olunacak sonra da motosikletler denetlenecek..
HPIM1468.jpg


HPIM1469.jpg


HPIM1470.jpg


HPIM1472.jpg


HPIM1473.jpg


HPIM1474.jpg


HPIM1477.jpg


HPIM1480.jpg


Çağlar formda..
"Neler olacak?" diye soruyorum..
"İlk 10 a girmeyi hedefledim" diyor.
Bana sorarsanız ilk 3 de yerini alacak..
HPIM1481.jpg


Ahu bugün yarışmayacak..
Ama yine boş durmuyor ve kayıt masasında görev alıyor..
HPIM1482.jpg


Umarım Caner bugün şanslı bir yarış geçirir.
Çok hırslı olduğu için limitleri zorluyor ve son yarışlarda birçok şanssızlık yaşadı..
HPIM1483.jpg


Kunter formda eksik bıraktığı yerleri tamamlıyor..
HPIM1484.jpg


Caner ve Şeref..
HPIM1485.jpg


HPIM1486.jpg


Kayıt işi bitenler motosiklet denetimi için teknik kontrol masasında yerlerini alıyorlar..
HPIM1487.jpg


HPIM1488.jpg


HPIM1489.jpg


HPIM1490.jpg


HPIM1491.jpg


HPIM1492.jpg


HPIM1494.jpg


HPIM1496.jpg


HPIM1497.jpg


HPIM1498.jpg


Şeref, YZ sini kontroldan geçirirken sorun çıkmasından korkuyor..
HPIM1499.jpg


.. çünkü plakasını kırmış.. :)
HPIM1500.jpg


.. "Plakam kırık ama kornam var.." diyor :D
HPIM1501.jpg


HPIM1502.jpg


KEMK bu yarışa çok iyi hazırlandı..
Özellikle seyircilerin rahat etmesi ve bu yarışı iyi tanıyıp sevmeleri için çok güzel bir de tribün yapıldı..
Antremanı izlemeye gelenler yerlerini almışlar..
HPIM1503.jpg


HPIM1504.jpg


HPIM1505.jpg


HPIM1506.jpg


Özellikle seyircilerin keyif alarak izlemesi için hazırlanan parkurun bu bölümü yarışçılar için de hem zevkli hem de zorlu olacak..
Kayıt işlemleri bitene kadar parkura girmek yasak..
HPIM1507.jpg


Mehmet arkadaşının ATV sini kontrol ederken..
HPIM1508.jpg


Biz de bu kayıt işlemleri sürerken biraz zaman geçirmek istiyoruz.
Bizi bekleyen motosikletlerimizi daha fazla üzmeyip kimseye çaktırmadan orman parkuruna dalıyoruz..
HPIM1509.jpg


Parkurun kısa bir bölümü dolaştıktan sonra ormanın derinliklerinde enduro keyfi yapıyoruz..
HPIM1510.jpg


Oldukça tehlikeli bir patika bulmuşuz ama yılmayıp devam ediyoruz.
HPIM1511.jpg


Durulabilecek bir yer bulunca birkaç fotoğraf çekiyoruz..
HPIM1512.jpg


HPIM1513.jpg


Emeğimizin karşılığını alıyoruz..
Yol bundan sonra devam etmiyor ama dere yatağında oluşan küçük gölcükler bize hem çok güzel görüntüler hem de serinleme imkanı veriyor..
HPIM1515.jpg


HPIM1516.jpg


HPIM1518.jpg


HPIM1519.jpg


Parkura yeniden döndüğümüzde padok gölgeliklerinde sohbete dalmış yarışıçılar buluyoruz..
HPIM1523.jpg


Biz de onların arasına katılıp sohbete dalıyoruz..
HPIM1524.jpg


HPIM1525.jpg


HPIM1526.jpg


Semih başkanı yakaldım..
HPIM1528.jpg


Bana solda tuvaletleri ve sağda jeneratörü gösteriyor..
HPIM1529.jpg


Kayıt ve kontrol işlemleri bittikten sonra herkes antreman için parkura dalıyor ve şenlik başlıyor..
HPIM1530.jpg


HPIM1531.jpg


Caner formda..
HPIM1532.jpg


Çağlar her fırsatta tekerleri yerden kesiyor..
HPIM1533.jpg


İstanbul'lu yarışçılar parkuru tanıma turlarındalar..
HPIM1534.jpg


Fethiye ekibi bu toprağa alışık..
HPIM1535.jpg


Antremanda böyle ilgi olursa yarış nasıl olur acaba?..
HPIM1536.jpg


HPIM1537.jpg


HPIM1538.jpg


İstanbul'lu gurup yeniden tura çıkıyor..
Birbirini tanıyan gurupların kısa aralıklarla parkura çıkmasına izin veriliyor..
Yarışta 1er dakika ara ile start alacaklar..
HPIM1541.jpg


HPIM1544.jpg


İsmet bu yarışta TT600 ile yarışacak..
Kalan bütün yarışlara katılmayı hedefliyor..
HPIM1546.jpg


HPIM1547.jpg


HPIM1548.jpg


HPIM1549.jpg


Mehmet Saygın yine havalarda..
Bu çocuk yakında mutasyona uğrayıp bir çift kanat çıkaracak.. :)
HPIM1552.jpg


Aynı rampadan uçan uçana..
Motokros antremanı gibi ..:D
Kumluca'dan Bülent
HPIM1553.jpg


Antalya'dan Şeref..
HPIM1554.jpg


Yakında herkesin adını ezberleyeceğim..
HPIM1555.jpg


HPIM1556.jpg


HPIM1557.jpg


HPIM1558.jpg


Bu bizim Ahmet Tugayoğlu ..
Benim fotoğraf çektiğimi görünce yeni 525 i ile güzel bir poz veriyor.. :)
HPIM1561.jpg


HPIM1562.jpg


Engin Koşar; bu yarışta da çok iddialı..
İyi şanslar..
HPIM1564.jpg


Son fotoğraf İzmir'li dostum Ramanzan Bengiç ile..
Ona da yarışta başarılar diliyorum..
HPIM1566.jpg
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
paylasim icin cok tesekurler, elllerine saglik hic usenmeden cok zevkli bi sunu hazirlamissin, bugunku yaristan da fotograflari bekliyoruz....

bu arada bu konuyu tanisma bolumundeki SUpERMOTO VE CROSS kullanicilari basligina kopyaliyorum izninle....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ne varsa Enduro ve Kros da var yaaaa :) :rendeer: Teşekkürler Nezih abi, bu sene gitmedim iyi oldu :) :wiinkk:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
süper fotoğraflar
denklanşöre basan parmağınıza sağlık :bounce:
muhteşem bir gün geçirmişsiniz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst