Yarış motosikletlerine vergi kolaylığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ekmeğe Ötv veriyoz ama pırlanta taş alırken ötv yok,tabi ekmek çok lüks birşey öle herkez ekmek yiyebilir mi ?
::blusssh:

Pırlanta motosiklet yaptıralım.
daha ucuza gelir,
Kimse de ÖTV isteyemez. :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Haberde küçük bir ayrıntı atlanmış.



Sayın Memnun motosiklet ithalatına da başladı.
Bununla da kalmayıp yarışçının her yarışa katılmasını zorunlu kılarak, yarışçı sakat veya yarışamaz halde olsa dahi yarış harcını güzel güzel alacak anlaşılan.

süleyman memnundan başka birşey beklenirmiydi zaten bu kadar çıkar gözeten bir adamken sizce onu orada öylecene bırakırmıydı ötv kdv indirimi verdim sizde gelip yarışın bana kazandırın karşılıklı danışıklı işler bunlar ne zaman süleyman gider yerine iyi biri gelir o zaman adam akıllı birşeyler olur
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
70
Trafikte kullanılmayacak :)


Adam piste giderken yolunun kesildiğini düşünsene;
Of of of gel kardeşim plaka yurtdışı senin..
Baakiiim, ruhsatta eksiklik var ohoo bunun muayenesi yurtdışı, vizeside eksik
600+150 du bakim tebeşirde yok
Memur bey o arabalarda..
Bana işimi öretme! Tamam 750 tuttu ama sen 250 versen olur, kelle paçaya zam geldi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst