Yarış dediğin böyle anlatılır, sanki at yarışı !

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
2011 British SBK şampiyonasının son haftasının son yarışının(son hafta 3 yarış var) son 2 turu. Şöyle kısaca özet geçeyim;

Şampiyona için 2 aday vardır ::xs26:: ,
Tomy Hill ......627 puan (öndeki sarılı #33)
John Hpkins ..629 puan (arkasındaki mavi-beyazlı #21)
Yarış lideri Shayn BRYNE, yarış 2.si haftaya wildcard ile katılan James ALLISON...
Yani şampiyon adaylarından kim kimin önünde yarışı bitirirse şampiyon olacak...

Yarış boyunca ard arda gittiler. Son 2 tur kala T.Hill öndeki J.Allison'u geçer ve...::alkiis::

http://www.youtube.com/watch?v=ZMOIHN2bDsw
[YT]ZMOIHN2bDsw[/YT]

Ben sezon boyunca J.Hopkins'i desteklemiştim. Videonun sonunda foto-finish var...

Ve diyeceğim o ki, yarış dediğin böyle anlatılır...::plus1::
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
S...mişim fener galatasaray maçını dedirten bir yarış. Ancak itiraf etmek gerekir ki her yarış böyle olmuyor; ancak böylesine canlı denk gelindiğinde alınan haz anlatılmaz yaşanır dersek az bile.

Spikerler konusu ayrı bi hikaye. Yorumcu zaten eski bi Dünya Supersport yarışçısı, James Whitham. Sunucu da Jack Burnicle denen delinin teki:) Bu ikilinin anlattığı 100'den fazla yarış seyretmişimdir, en bayık yarışları bile ilgi çekici hale getirebiliyorlar. Ders olarak okutulmaları gerekir nasıl spiker/yorumcu ikilisi olunması gerektiği hususunda.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
S...mişim fener galatasaray maçını dedirten bir yarış. Ancak itiraf etmek gerekir ki her yarış böyle olmuyor; ancak böylesine canlı denk gelindiğinde alınan haz anlatılmaz yaşanır dersek az bile.

Spikerler konusu ayrı bi hikaye. Yorumcu zaten eski bi Dünya Supersport yarışçısı, James Whitham. Sunucu da Jack Burnicle denen delinin teki:) Bu ikilinin anlattığı 100'den fazla yarış seyretmişimdir, en bayık yarışları bile ilgi çekici hale getirebiliyorlar. Ders olarak okutulmaları gerekir nasıl spiker/yorumcu ikilisi olunması gerektiği hususunda.

Evet her yarış böyle olmuyor kesinlikle haklısın ama bu sene B-SBK nın tamamını izledim... Sadece şunu söylüyorum; adamlar işi biliyor! İnanılmaz yarışlar vardı bu sene. MotoGP'yi izlerken uyuya kalıyorum ancak WSBK ve BSBK çok çok daha iyi.

Netten indirirken özellikle EuroSport linkini arıyorum, bir de BBCsport var. Bu 2deli çok iyi. Bir de asıl Julian RİDER var, Eurosportta. Adam 94 sezonunda yardımcı yorumcu. Hatta 91 felan da olabilir. Şuanda MotoGP yarışlarının sunucusu. O bu işin piri-ustası.

Çok iyi bir arşivim oldu bu arada :)
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
313
ooooo yeaaa diyebiliyorum sadece :) resmen omuz omuza mücadele gidi sürmüş gitmişler
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
spikerinde dediği gibi ben hayatımda böyle yarış izlemedim son turda en iddaalı iki isimin birbirini bu kadar kez geçişini başka bir yarışta görmedim:queen:gerçekten süper zevkli bir yarış olmuş orada olmayı çok isterdim:salut:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben biraz kendimi kaptırıp da izlemiştim. Yarış bittiğinde kahroldum resmen, okadar heycanlandım ki acayip üzülmüştüm benim eleman kaybetti diye.. :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
4.09 da 16 numaralı eleman artistlik yapayım derken yere kapaklanıyordu. :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
vaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst