Yazılı sınava değil, sadece direksiyon sınavına giriliyor.
Ben b ehliyeti varken a2 için sınava girmiştim.Ama ilk yardım ve trafikten muaftım tam hatırlamıyorum ama 15-20 soruluk sınavdı.Yine böyle değilmi?
Sınava girdiğimde gözetmen sayfaları kontrol etmek için kitapçığı vermişti ve göz gezdirirken hepsini akıldan çözmüştüm.
Başlama talimatından sonra cevapları geçirmiştim ve 59 dakika boyunca çıkmama izin vermediklerinden küfür etmiştim.Çok kolaydı be.