Yarın Sınav Var

Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Merhaba MT ailesi ehliyet alacak arkadaşlarımız için ben dahil yarın ocak grubunun sınavı var.Sınava girecekler için son olarak görüşleriniz,önerileriniz vs. nelerdir ?

Sınava gireceklere başarılar...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Rahat olun , çok basit bir sınav zaten.

Çook kısa bir sürede bitiyor. Geri kalanını boş boş bekliyorsunuz.

Başarılar...
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Türkiyede en basit sınav bu herhalde ,ilkokuldaki kesir ler felan bundan daha zordu yahu.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
kendini hiç kasma boşuna boş bir sınav trafiğe çıkınca büyük sınav başlamış olucak
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
84
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dua et, Allah kolaylık verir.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
46
Ben 12 dakikada sınavı bitirdim.Hocaya sordum kaç dakika oldu 12 dedi bende şaştım.Stres yapmazsanız geçersiniz.Sınav esnasında yanımdaki sırada oturan kızlar filan 60 dakika çözdü soruları,bazıları ağladı :) :) Allah kolaylık versin başarılar.
 
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
126
Yazılı sınavsa kafayı hiç yorma inanılmaz basit sınav. 60 dakika süre var 15 dakikada bitirirsin sonra koy kafayı uyu
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Yazılı sınava değil, sadece direksiyon sınavına giriliyor.

Ben b ehliyeti varken a2 için sınava girmiştim.Ama ilk yardım ve trafikten muaftım tam hatırlamıyorum ama 15-20 soruluk sınavdı.Yine böyle değilmi?

Sınava girdiğimde gözetmen sayfaları kontrol etmek için kitapçığı vermişti ve göz gezdirirken hepsini akıldan çözmüştüm.
Başlama talimatından sonra cevapları geçirmiştim ve 59 dakika boyunca çıkmama izin vermediklerinden küfür etmiştim.Çok kolaydı be.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
46
Ben b ehliyeti varken a2 için sınava girmiştim.Ama ilk yardım ve trafikten muaftım tam hatırlamıyorum ama 15-20 soruluk sınavdı.Yine böyle değilmi?

Sınava girdiğimde gözetmen sayfaları kontrol etmek için kitapçığı vermişti ve göz gezdirirken hepsini akıldan çözmüştüm.
Başlama talimatından sonra cevapları geçirmiştim ve 59 dakika boyunca çıkmama izin vermediklerinden küfür etmiştim.Çok kolaydı be.

Nisan 2013ten itibaren geçerliydi sanırım bu sistem,sadece direksiyon.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst