- Katılım
- 14 Nis 2011
- Mesajlar
- 112
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Aylardır takip ettiğim bu foruma sonunda bugün itibarı ile üye oldum. Bugün üye oldum çünkü motor almadan üye olmak istemedim. Piyasada uzun zamandır kendime uygun bir motor arıyordum. Yaptığım araştırmalarda karşıma en iyi alternatif olarak regal raptor 250 e-9b çıkmıştı. Ben de bu yönde ilk adımı motosikletcim'e(.net) giderek atmış oldum. Yaptığım araştırmalar sırasında bazı bayileri arayarak bilgi toplamaya çalıştım. Nedendir bilmiyorum; motosikletcim'i telefonla aradığımda beni telefonda karşılayan insanın sesi bana çok güvenilir geldi. Gayet tok bir sesle, mantıklı ve anlamlı cümleler kuran, samimi ve babacan bir yaklaşımda bulundu bu insan. Telefonu kapattığımda gülümsediğimi hatırlıyorum. Ben de ilk fırsatta kayınbi:bounce:raderimle birlikte bu insanı ziyaret ederek hem motora lan merakım gidermek hem de bu insanın gerçekten güvenilir biri olup olmadığını anlamak istedim. Ve tanıştık. -Yüksel Bey. Merhaba. Telefonda görüşmüştük. ben Caraskal.
-A evet hatırladım, hoşgeldiniz................
Ve az sonra Yüksel Bey oldu Yüksel abi
gerçekten telefondaki ilk izlenimimi aratmayan bir samimiyet ve olgunlukla sohbetimiz başladı. Başta belirttiğim gibi ben bir regal raptor peşindeydim, ama bir asya pars 250 almaya ikna oldum. Aynı firmanın iki farklı markaya ürettiği aynı motorlar. Biribirinden hiçbir farklarının olmadığına ikna oldum. Uygunluk belgelerinden tutun da; kullanılan malzemelere kadar her birşeyleri aynı iki motor. Ben de bu babacan adamın anlattıklarını gayet mantıklı buldum ve pars 250 almakta bir sakınca görmedim. Motoru nakit aldım, ve her türlü ihtiyacını da Yüksel abiden almaya karar verdim. Sağolsun epey yardımcı oldu. Plaka ruhsat işleri tamamlanmış ve nihayet yarın sabah motoruma kavuşuyorum. Umarım gerçekten herşey yolunda gider ve motorda bir sorun yaşamam. Bu benim için bir ilk merhaba yazısı osun. Bundan sonra çok görüşeceğiz arkadaşlar. Herkese selamlar.
-A evet hatırladım, hoşgeldiniz................
Ve az sonra Yüksel Bey oldu Yüksel abi
gerçekten telefondaki ilk izlenimimi aratmayan bir samimiyet ve olgunlukla sohbetimiz başladı. Başta belirttiğim gibi ben bir regal raptor peşindeydim, ama bir asya pars 250 almaya ikna oldum. Aynı firmanın iki farklı markaya ürettiği aynı motorlar. Biribirinden hiçbir farklarının olmadığına ikna oldum. Uygunluk belgelerinden tutun da; kullanılan malzemelere kadar her birşeyleri aynı iki motor. Ben de bu babacan adamın anlattıklarını gayet mantıklı buldum ve pars 250 almakta bir sakınca görmedim. Motoru nakit aldım, ve her türlü ihtiyacını da Yüksel abiden almaya karar verdim. Sağolsun epey yardımcı oldu. Plaka ruhsat işleri tamamlanmış ve nihayet yarın sabah motoruma kavuşuyorum. Umarım gerçekten herşey yolunda gider ve motorda bir sorun yaşamam. Bu benim için bir ilk merhaba yazısı osun. Bundan sonra çok görüşeceğiz arkadaşlar. Herkese selamlar.