basılı tutarak indiğinizde debiryaj balatası çabuk biter bunun dışında bir sıkıntısı yok.
yalnız tavsiye etmem zaten yokuş inerken gaz vermezseniz ve motor yavaşlıyorsa rolantide çektiği benzin kadar yakacaktır. bir tasarruf olacaksada o kadar küçük bi miktar olacakki siz bunu farketmeyeceksiniz.