yarı otomatikler hakkında

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
bu cup motorlarda hani debraj pedala basınca devreye giriyorya mesele boşa alıcam veya bayır inicem pedala basılı tutsam bi sorun yaratırmı o şekilde ilerlesem ??
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
91
ama ayagını basılı tutma tam ayırmadıgı için balatayı çabuk yer..
vitesde in
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
229
Neden öyle bişeye kalkışıyosunuz motorunuz zaten az yakıyor ekomik bi hedefiniz mi var.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
basılı tutarak indiğinizde debiryaj balatası çabuk biter bunun dışında bir sıkıntısı yok.
yalnız tavsiye etmem zaten yokuş inerken gaz vermezseniz ve motor yavaşlıyorsa rolantide çektiği benzin kadar yakacaktır. bir tasarruf olacaksada o kadar küçük bi miktar olacakki siz bunu farketmeyeceksiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst