Yarı otomatik(performans) vs Debriyajlı(performans)

Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
161
Mesela ; bir 100cc'lik yarı otomatik bir cup alalım , bide 100cc'lik manuel bir cup alalım . Hangisini performans ve (içgüdsel) dayanıklık'ta daha üstündür?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
A2 bütün motosikletler için geçerli. cc farkına göre ehliyet sınıfı yok, en azından Türkiye'de yok.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
@Direnzaferkarizma

Arkadaşın adına cevap veriyim... Asfalt ıslak olmadığı sürece cross(arazi) lastiği asfaltta kullanılabilir. Islak olduğu zaman kullanılamaz diye bir durum yok. Sadece fevri gaz-fren'de kayar...
Alfalt lastiği takıp kullanan onlarca kişi görüyorum ben.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
161
@Direnzaferkarizma
Arkadaşın adına cevap veriyim... Asfalt ıslak olmadığı sürece cross(arazi) lastiği asfaltta kullanılabilir. Islak olduğu zaman kullanılamaz diye bir durum yok. Sadece fevri gaz-fren'de kayar...
Alfalt lastiği takıp kullanan onlarca kişi görüyorum ben.
Kafama şey takıldı, şu Mondial 125MH Drift'in lastikleri arazi lastiklerimi? Biraz kalın gözüküyorda..

#dayan.....
Ahah
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
%70 asfalt %30 arazi cross bnm her işimi görüyor . lastiğin etkisi kadar kullanıcınında etkisi var bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst