- Konu Yazar
- #1
Salı günü yeni motorumu almanın heyecanı ile yola çıktıktan sonra gördüğüm benzinliği nasıl olsa yakında bir tane daha vardır diyerek gectikten 2 km sonra (Kurtköy kavşağının ilerisi) benzinim bitti. 1 km civarı motoru ters yönde iteledikten sonra durup kendi deposundan takviye yaparak beni kurtaran arkadaş buralardaysa tekrar çok teşekkür ederim kendisine. Gerçekten hala yardımsever insanların olduğunu yaşayarak görmek çok güzel.
Bunun için konu açtığım için özür dilerim ancak arkadaşa buradan ulaşabilirim diye düşünerek yaptım.
Bunun için konu açtığım için özür dilerim ancak arkadaşa buradan ulaşabilirim diye düşünerek yaptım.