Yardımsever Motosiklet Kullanıcısı

Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
15
Salı günü yeni motorumu almanın heyecanı ile yola çıktıktan sonra gördüğüm benzinliği nasıl olsa yakında bir tane daha vardır diyerek gectikten 2 km sonra (Kurtköy kavşağının ilerisi) benzinim bitti. 1 km civarı motoru ters yönde iteledikten sonra durup kendi deposundan takviye yaparak beni kurtaran arkadaş buralardaysa tekrar çok teşekkür ederim kendisine. Gerçekten hala yardımsever insanların olduğunu yaşayarak görmek çok güzel.

Bunun için konu açtığım için özür dilerim ancak arkadaşa buradan ulaşabilirim diye düşünerek yaptım.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Destek olmasına sevindim, hortum felan nereden nası tedarik etti yahu ? Hazır mı geziyormuş bravo vallahi.
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
15
Yol kenarında bulduğumuz bir karton bardağa kendi benzin hortumunu sökerek takviye yaptı. Bilinçli birisi olduğu için çok şanslıydım gerçekten.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
buradan öğrendiğimiz ders.

yeni motor aldığımızda içinde 1 çay bardağı kadar benzin olduğunu bilmek :D
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
Helal olsun.
Ben de bu vesileyle Anadolu bulvarında plakamın düşeceğini görüp beni uyaran CRF 250 rally kullanıcısı arkadaşa teşekkürlerimi sunuyorum.
İyi ki varsınız güzel insanlar.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,450
Motosikleti
D400
valla bana kımse yardım etmemıstı.

İnsanlar gerçekten çok kötü. Sabah 6'da yolda kaldım; dolmuş ana duragındayım.

İşe gitmem lazım o kadar kişiye cok az benzin diye söyledim olmaz dediler.

Motosikletletli bi cocuk geldi 6.30 gibi ona söyledim yardımcı olamam acelem var dedi üstelik bir de dalga geçer gibi "motoru buraya kilitlersen aksama bulamazsın" diyip güldü.


özetle şansın yaver gitmiş.
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
15
Gerçekten öyle. Ben de en basta kimsenin duracagını sanmadım hatta baya bir sürede kimse durmadı, ancak sonrasında gelen arkadaş büyük şans oldu. Size de geçmiş olsun.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Bana da sele altından 1 litre yağ kutusunda benzin veren olmuştu. Allah razı olsun kendisinden.

Askerde öğrendiğim bir tabir;

Kimisi "anısıyla" veda eder, kimisi "anasıyla" veda eder.

Şafak demiş coni moni, ben mi yapiim, tamam tamam girmiyorum oralara artık :)
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Bana da sele altından 1 litre yağ kutusunda benzin veren olmuştu. Allah razı olsun kendisinden.

Askerde öğrendiğim bir tabir;

Kimisi "anısıyla" veda eder, kimisi "anasıyla" veda eder.

Şafak demiş coni moni, ben mi yapiim, tamam tamam girmiyorum oralara artık :)

Askere gitmedim ama askere giden bir abim "Şafak demiş coni moni.." kısmını çok söylerdi :). Gülümsetti. Ayrıca sözü sevdim belki bi yerlere yazarım. (Anısıyla anasıyla olan kısım)
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
Destek olmasına sevindim, hortum felan nereden nası tedarik etti yahu ? Hazır mı geziyormuş bravo vallahi.
Yanımda sürekli su ile gezerim. Depo altında hortumu çıkartıp önce şişeye aktarırım, sonra da diğer depoya... bu arkadaşı ben kurtarmadım ama, uzun yola beraber çıktığımı bi scooter lı arkadaşı bu şekilde takviyelemiştim.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Destek olmasına sevindim, hortum felan nereden nası tedarik etti yahu ? Hazır mı geziyormuş bravo vallahi.

Motora bindiğim dönem topcase içinde birbuçuk litre benzin sabit oluyordu bende. Yakıt alacağım zaman o benzini depoya döküp bidonu tekrar doldurarak benzinin bozulmasının önüne geçiyordum. Şahsen bana hiç lazım olmadı ancak, bir çok motorcu arkadaşın işine yaramıştır o yedek benzin yollarda :)Tedarik iyidir.

Hep sorardı arkadaşlar, nedir bu yedek benzin takıntısı diye, hep bir filmden alıntıladığım aynı replik ile cevap verirdim; "Olup lazım olmaması, olmayıp lazım olmasından iyidir."
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2019
Mesajlar
23
Arkadaşlar peki benzinlikten herhangi bi pet şişeye benzin koydurabiliyo muyuz ki? 2 sene önce arabam yolda kalınca vermemişler, polisten yazı istemişlerdi, sağolsun bi taksici abimiz tanıdığı bi istasyona gidip doldurup getirmişti.
 
Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
10
Size iyi denk gelmiş o yardımsever arkadaş ben 5 kilometre motosiklet ittim bir Allah'ın kulu yardım etmedi.:thumright
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Arkadaşlar peki benzinlikten herhangi bi pet şişeye benzin koydurabiliyo muyuz ki? 2 sene önce arabam yolda kalınca vermemişler, polisten yazı istemişlerdi, sağolsun bi taksici abimiz tanıdığı bi istasyona gidip doldurup getirmişti.

Sürekli aynı benzinliği kullandığım için mesela, elimde bira şişesiyle gidip şuna benzin versene desem muhtemelen yok demezler. Ancak tanınmadığın bir istasyon vermez çünkü kanunen yasak.
 
Katılım
23 Nis 2019
Mesajlar
53
Kusura bakmayın ben tamamen konudan farklı bir şey sormak için geldim . Daha yeniyim forumda 1 tane konu açtım gözüktü cevaplar felan geldi ama sonradan 2 konu açtım hiçbir şey bildirim gelmedi ve profilim kısmından açtığım konular gözükmedi yardımcı olabilicek var mı bu konu hakkında ? Ek olarak acaba konuyu yanlış yeremi yazıyorum ?
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
valla bana kımse yardım etmemıstı.

İnsanlar gerçekten çok kötü. Sabah 6'da yolda kaldım; dolmuş ana duragındayım.

İşe gitmem lazım o kadar kişiye cok az benzin diye söyledim olmaz dediler.

Motosikletletli bi cocuk geldi 6.30 gibi ona söyledim yardımcı olamam acelem var dedi üstelik bir de dalga geçer gibi "motoru buraya kilitlersen aksama bulamazsın" diyip güldü.


özetle şansın yaver gitmiş.

krdşm arıyorsun beni hop oradayım
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Bana da sele altından 1 litre yağ kutusunda benzin veren olmuştu. Allah razı olsun kendisinden.

Askerde öğrendiğim bir tabir;

Kimisi "anısıyla" veda eder, kimisi "anasıyla" veda eder.

Şafak demiş coni moni, ben mi yapiim, tamam tamam girmiyorum oralara artık :)

Bizde psikopat bi komutan vardı Kimi anısıyla anılır, kimi anasıyla anılır, ben anasıyla anılanımdır genelde derdi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst