Yardımmmm!!!Kuba Cg100 Mü KAnuni Bs100 Çelik jant mı???

Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
[/COLOR]
Gerçekten iyi oturmuş gibi duruyo şasiye
şeklide baya dörtköşe ilk defa görüyorum böyle...
Uzerine de ayağını koyarsın yoruldunmu fln :) gayet iyi olmuş..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

Artçı içinde arka ayak demiri taktırmışsın oda güzel görünüyo..Eline sağlık paylaşım için...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
10
[/COLOR]
Gerçekten iyi oturmuş gibi duruyo şasiye
şeklide baya dörtköşe ilk defa görüyorum böyle...
Uzerine de ayağını koyarsın yoruldunmu fln :) gayet iyi olmuş..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

Artçı içinde arka ayak demiri taktırmışsın oda güzel görünüyo..Eline sağlık paylaşım için...

Teşekkür ederim aynen koruma demiri ve arka ayak demiri motorsikleti tamamlıyor, mesela arkama binen kimse korkmuyor ayy ayağım egzoza yapışırmı demiyor :) Ayrıca dediğin gibi koruma demiri biraz farklı ama kalın sağlam yapmışlar insan kendini daha güvende hissediyor :)
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
4
s.a arkadaşlar yeni bs 100 çlk aldım ayak marşıyla motoru çok zor çalıştırıyorum çok fazla ugraşmamla çalışıyor nedendir el marşıyla motor sogukken hiç çalışmıyor ayak marşıyla zorla çalıştırdıktan sonra jikleyi kaldırınca istop ediyor nedendir.ve jiklenin altında boşta ince bi hortum var nedir bu ne işe yarar soketli bir kablo bırakmış servis boşta niyedir sizce birde ben bu bs 100 çlk motoruma yan koruma ayaklık taktıktırmak istiyorum bu mümkünmü sizce bu arada ben çerkezköyden uğur yaşım 25 cvplarsanız sevinirim iyi günler
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
10
s.a arkadaşlar yeni bs 100 çlk aldım ayak marşıyla motoru çok zor çalıştırıyorum çok fazla ugraşmamla çalışıyor nedendir el marşıyla motor sogukken hiç çalışmıyor ayak marşıyla zorla çalıştırdıktan sonra jikleyi kaldırınca istop ediyor nedendir.ve jiklenin altında boşta ince bi hortum var nedir bu ne işe yarar soketli bir kablo bırakmış servis boşta niyedir sizce birde ben bu bs 100 çlk motoruma yan koruma ayaklık taktıktırmak istiyorum bu mümkünmü sizce bu arada ben çerkezköyden uğur yaşım 25 cvplarsanız sevinirim iyi günler

jiklenin altındaki hortum tahliye hortumudur karbüratöre giren pislik su vs.. gibi şeyleri dışarı atar.Ayrıca soğukken ilk çalıştırmada jikleyi sonuna kadar kaldır marşa bir kere bastığında yada ayak pedalına bir kere bastığında hemen çalışır çalıştıktan sonra jikleyi yarıya kadar indirdiğinde kalkışa geçebilirsin kalktıktan sonrada jikleyi indirip yoluna devam edersin.Bende bs100 kullanıcısıyım ben böyle yapıyorum hatta motorumun fotografıda var 1.sayfada, ayaklık ve koruma demiride taktırdım gayet kullanışlı ve güzel duruyor tavsiye ederim.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
4
merhaba,
1.bujide sorun olursa garanti karşılıyormu ?
sıfır motor 10 km sonra buji bozuldu götürdüm servise ücret istediler garanti kapsamına neler giriyor daha plakayı çıkartamadım faturayı trafik müşavirligine verdim plaka için 220 tl bi iki gün sonra garantiyi imzalattırcam plakayı takınca servis hiç bişi yapmıyo
2.ön fren az tutuyor arka fren pedalında boşluk var bunları kendim ayarlayabilirmiyim
3.rölanti ayarının yanındaki vida kısmı ne işe yarıyor.rölanti devir göstergesinde 1,5 ta dogrumu
4.sıfır aldıgım için muayene 3 yıl sonramı sigorta her yılmı
ocak 2011 de 200 km yol gidecem bi bakım herhangi bir şey yapmam lazım olurmu.
5.ön koruma demirini ve arka ayakları kaça aldın bende almayı düşünüyorum serviste ön koruma gelmemiş
6.hidrolik yagını göremedim.
7.cvpların için yardımcı oldugun için tşk ederim msjın bir kopyasınıda [email protected] adresime gönderirsen çok memnun olurum
saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst